Gå til innhold

Inspirert: Hva er ditt beste vibratortips fpr par?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker noe i en litt mindre størrelse enn "vanlige" vibratorer, så den passer fint til par.

Evt. noe annet spennende?

Sliter litt med orgasmen under selve samleiet, selv om enten jeg eller gubben stimulerer klitoris utenom.. Vil ha noe som funker til en kjapp en, også. Hehe.

Alle tips tas imot med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet da.. Skulle selvsagt stå "FOR par". Haha!

Skrevet

penisring med vibrator hadde ikke vært dumt.

Ellers får du tak i mange små håndholdte vibratorer som enten du eller samboeren din kan bruke på deg under akten, litt avhengig av stilling såklart.

Anbefaler ikke disse man fester på, de holder seg aldri på plass

Skrevet

Sjekk kondomeriet.no

Der fant jeg en penisring med klitoris-stimulator som også kan vibrere(valgfritt). Den er helt fantastisk! Har den selv:)

Skrevet

Thank you, Ladies! :)

*og en liten dytt dersom andre har noen ideer eller tips*

• 6 måneder senere...
Skrevet

Svaret er enkelt. We vibe II.

Årets sexleketøy kan brukes med din partner eller alene!

We-vibe er antageligvis det mest spennende sexleketøyet på markedet det siste året og endelig en klitoris stimulator som kan benyttes under samleie!

We-vibe er en vaginal stimulator, en g-punkt stimulator og klitorisstimulator som kvinnen kan benytte alene eller sammen med sin partner

Les mer her: http://www.hotshop.no/hot-shop-nettbutikk?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=830&category_id=4&keyword=we+vibe

Youtube:

Lykke til :)

Skrevet

Kondomeriet.no

vibrerende egg. Jeg har nå den lilla varianten der til ca 200 kr. Super alene, og super sammen med mannen. Har hatt slike egg i ulike varianter hele mitt orgasmiske liv sammen med en mann ;) Husk bare på å ikke kjøp de fjernstyrte greiene, for de er dårligere saker all in all :)

Funker til ALT for oss kvinner, og under samleie så kjenner også mannen vibreringen ;)

Skrevet

Vi pleier å bruke "strap-on"-butterfly, den kan man ha på under akten også så slipper man å gjøre så mye selv. Man må holde den på plass da, men man slipper å anstrenge seg for mye! Jeg har hatt veldig problemer med å komme, men fra 1 gang jeg brukte den, kom jeg nesten med en gang så måtte "bremse ned" vibratoren så ikke jeg kom med en gang hehe!

Skrevet

Vibrerende egg er supert, det er vår favoritt i hvertfall.

Skrevet

Takker for tipset, da er den bestilt og trolig i hende til mannen kommer hjem fra jobb igjen :-)

Han elsker også vibrerende leker, så dette blir nok toppers for oss begge. Ikke billigste, men erfaringen tilsier at man får det man betaler for når det gjelder sex-leker også. Veldig kjekt at man slipper å tenke på batterier. Likte også at den så diskrè ut, kjekk å ha med på reise hvis feks bagasjen blir sjekket i tollen. Litt greiere om de drar fram denne, enn feks en diger dildo..haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...