Gå til innhold

Hvor mye legger man på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanligst? Å legge på seg mest i begynnelsen eller slutten av svangerskapet? Jeg er 14 uker no og har gått opp tre kilo. Hvor mye er det vanlig å gå opp? Arver man etter sin mor? Mye spørsmål her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer anpå hvor mye ekstra du spiser,hehe :-P Mange samler også en del vann i kroppen som forsvinner fort etter fødsel. 10-15 kg er normalt men folk er forskjellige og man trenger ikke å legge på seg det heller, noen går også opp mer enn det som meg, hehe :-P Gikk opp 24 kg sist svangerskap :-P Slankingen tar man etterpå :-P

Skrevet

nei det er nok forskjellig, jeg er 17 uker og har gått ned 4 kilo til nå..faktisk etter at kvalmen har gitt seg...merkelig, men sånn er det noen ganger.

Skrevet

Forrige gang gikk jeg saaaaakte opp frem til uke 33, til da hadde jeg vel lagt på meg max 4-5 kg. De siste 10 kg kom fra uke 33 - 37. Fødte i uke 37, og la totalt på meg 14-15 kg. Lurer på hva det viDennlle blitt hvis jeg hadde gått til termin eller noe uker over, for følte at jeg la på meg enormt på slutten.

Nå er jeg i uke 23 og har ikke begynt å legge på meg ennå, er fortsatt langt på minussiden, og ser ut til å bli der en stund.

I forhold til min mor er det INGENTING i svangerskapet som ligner, så vi får vel bare innfinne oss med at alle er forskjellige og at mye er normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...