Gullis :) Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Ble plutselig litt stressa! Plutselig kom smiletegnet, riktig nok som bestilt tidsmessig, dag 14 etter 1. mens dag men ikke noe slim!! Merkelig, føler meg plutselig veldig lite fertil her...vi hadde sex igår,,skal man holde igjen og ikke ha sex hver dag eller hva er lurt nå?
std Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Jeg hadde nok ikke klart å la vær å kose med mannen hvis jeg hadde sittet med en positiv el-test.. De sier jo annenhver dag skal holde, så event i går og i morgen om dere ikke vil "sløse" med krigerne :-)
Gullis :) Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2011 Haha, så utrolig bra skrevet, tror det er umulig å holde seg idag, lysta er ikke akkurat mindre ved EL! ..da får det heller briste eller bære med krigerne. Vi hadde tenkt til å spare opp men det gikk dårlig og sløsa igår og:D.
Elastica Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Hvis det ikke er helt spesielle forhold som gjør at han må samle opp, er det bare å stå på :-)) Jeg har faktisk lest at "frisk" sperm hver dag øker sjansene betraktelig, og at jo mer som brukes jo mer dannes det ... Selv om du ikke får samme mengde som ved hverannen dag så er det mer "sprett" i de som er ferske hehe om du skjønner;-)) Har også hørt at hvis mannen drikker en kopp kaffe rett før sex -så svømmer de raskere :-)) Unansett - Lykke til !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå