Gulljente+gullgutt Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 I går kveld i 18 tiden startet det med litt vondt i ene siden av magen, utover kvelden ble det bare verre og når jeg la meg var det skikkelig vondt. Gikk over i løpet av natta, men ble litt skremt. Kom nettopp på at jeg ikke har kjent så mye liv i løpet av dagen, så nå har jeg dunka han godt og fått litt respons. Andre som har opplevde noe sånn? Har 5 uker til termin.
Gulljente+gullgutt Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 27. januar 2011 Glemte å skrive at jeg i løpet av gårsdagen var veldig aktiv med mye tråkking på butikker og mye styr med jenta som jeg hadde alene da pappaen var på kurs. Har tenkt overangstrengelse....???+
Avantha Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Hei hei. Skjønner godt at du har blitt litt bekymret ang dette ja. Jeg kan bare snakke av egen erfaring men jeg har hatt noe veldig lignede som deg. Jeg ringte føden for å høre med de om dette var normalt og de ville sjekke meg siden det er ikke lett å si over tlf. Alt var bra med lillemann hos meg, visste seg at morkaken hadde beveget seg litt til siden og foran så det var derfor jeg kjente lite liv. Smertene jeg hadde var det vanskelig å si hva var, men jeg får det gjevnlig enda... bare på høyere side og som regel når jeg går litt. har snakket med lege og jm ang det og det har ikke noe svar på hva det kan være men de er veldig enige om at det ikke er noe farlig. Om du er usikker eller redd ang lite liv så er det alltid bedre å ringe en gang for mye til føden en for lite
Olarskebab Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Hei hei! Jeg opplevde det samme her i uke 27-28. Er nå i uke 30. Det begynte rundt halv 10 på kvelden så jeg gikk og la meg.. Jeg fikk jo ikke sove.. Det var skikkelig smerter ved siden av mage på venstre side.. Det verket hele tia.. Så ble det litt bedre, så byttet jeg stilling så kom det igjen.. Jeg sovnet ikke den natta før 3 halv 4, og alt var vekk når jeg våknet dagen etter... Aner ikke hva det var... Men frøkna har det bra inni der hvertfall! Ikke hatt det igjen etterpå heller!
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Jeg hadde faktisk lignende smerter i natt + morgentimene.Er i uke 28. Skikkelig vondt høyre side, og kynnere... Men det hjalp da jeg fikk vært på do, så avskriver det til luft + fordøyelses smerter. Er så fryktelig sensitiv i magen for tiden..Kjenner heldigvis godt den lille gutten i magen!
oktober2014baby Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Jeg har også slitt med smerter i ene siden av magen.. Er i uke 30 nå... Men tror dette var bare luftsmerter. Virket ikke som luft, fordi jeg ikke fikk noe ut... men morgenen etter var jeg fin... og har fått det flere ganger siden, og da har jeg prøvd å ligge meg på siden, Litt lettere å lure luften ut da;-) Og da hjelper det etterhvert=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå