Gå til innhold

Blir det treff denne måneden, tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har humpa som kaniner til en forandring :P Vet jo at det skal mere til enn bare god timing, da, men man håper litt ekstra når man vet man har hatt sex på akkurat rette tiden. (3 dager før el, dagen før, el-dagen, og dagen etter.)

Jeg er litt midt i mellom om dagene. På en måte så vil jeg dette så inderlig!! Bak i hodet svirrer også tanker om så mye enklere livet faktisk ér uten barn...så mye morro man kan finne på og være spontane. Og jeg har en stor trassete unge inni meg, som ikke vil at foreldrene mine skal få viljen sin.... Da jeg luftet hjertet mitt om akkurat sånne tanker, for noen år siden, og da var jeg singel forresten, ble jeg skjelt ut etter noter over hvordan jeg kunne si noe sånn og at livet er ikke verdt noe uten barn........

Jeg har opplevd så mye tungt i livet. Mannen min også. Dagen vi giftet oss, er helt ubeskrivelig, for så mye glede, trygghet og takknemlighet har jeg aldri følt før. Jeg er konstant livredd for å miste han. Vi har det så godt og ærlig og åpent. Og dette fantastiske forholdet vårt krever jo en del av oss begge. Det er hardt arbeid, med en gigantisk "lønning".

...vil vi fortsatt ha det så bra når vi får barn? Eller vil vi falle litt fra hverandre...som "alle" andre... Han er mitt lys, han gir meg lysten til å leve. Er det rart en blir redd for å miste en sånn person, sier jeg bare.

Kall det usunn kjærlighet :) Vi er avhengige av hverandre, og savner den andre hvis en av oss går på butikken alene for å kjøpe en melk. Hehe.

Hadde bare litt tanker her jeg sitter et par dager uti lutealfasen. Jeg grubler alltid en del på denne tiden. Blir aldri enig med megselv, lengre.

Barneønsket er i bunn og grunn bare instinker vi har om at vi må føre familien videre. Ikke at et barn ikke blir tatt veldig godt i mot med hele våre hjerter og gledet oss mye, altså.

Takker for plass til dagens tanker :) Er ikke alt man kan si til hvem som helst. Har ingen som kan dele mitt syn, egentlig. De som har barn, er jo heeelt "Åååh, men dere MÅÅÅ jo få baaarn!" og de som ikke har barn, er blitt såpass "voksne" at de blir litt mere "Nei, herregud. Er da mye bedre og låne nieser og nevøer så man kan levere dem fra seg!" Og jeg havna midt i mellom gitt..som vanlig :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjønner det med å være spontan! Savner det igrunn... Men har ikke ville hatt det anneledes enn nå me et barn. Har sikkert sagt det samme om vi ikke har hatt barn! Savner den tiden vi var ute å drakk å festa hver helg! men er jo også blitt voksen da! Ser på venneflokken nå som begynner å få hus hjem og familier! Er ikke den samme ungdomsgjengen lengre liksom! Men et sånn savn er vel egentlig en bekreftelse på at man har fått prøvd seg en del. Livet går videre! Med eller uten barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...