Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Nettshoppa på tirsdag siden ingenting skjedde på termindato! Nå er veska kommet og er ferdig pakka!!! Kjøpte hos Lilleprinsen tirsdag ettermiddag og i dag kom den! Ser absolutt ikke ut som ei stelleveske, men gud bedre alle de fine praktiske rommene i den. Var med stellematte, toalettmappe, smokkesnor og smekke. Jeg kjøpte ei som heter AIDA fra BYstroom i svart til 899. Den var virkelig fin om du er ute etter ei praktisk stellevaseke m mange rom, men som ser helt vanlig ut!
La vita è bella <3 Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Den var stilig! Men du får ikke pappan til å ta sin del av bleieskiftinga med den stelleveska, hehe
Malinemor Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Siklet på den jeg og, men pappaen la ned veto mot den, he he Så her ble det en Allerhand messenger bag istedet Ikke like spennende design, men veldig praktisk den og
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Jeg gikk for Brio go sin, samme som vognen enkel og klassisk =) Er ufattelig gøy å innrede den da hehe allerede fått oppi en del saker og ting =) Bedre føre var ja Hva har dere oppi? Min har og mye rom og med stellematte og vanntett helt supert altså! Gleder meg til trilleturer med den!
Malinemor Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Ingenting, foreløpig, he he Med like under 11 uker til termin, så har jeg god tid Men kommer nok til å ha litt forskjellig i, bleier, stellesaker, engangsstelleunderlag, gulpekluter og ikke minst klesskift til babyen. De har en lei tendens til å bæsje og tisse utenfor den første tiden, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå