Gå til innhold

når du syns samboeren din er stygg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det ett tegn på at du ikke har NOE mer følelser for han??

Når jeg ser på han syns jeg han ikke er noe fin eller kjekk i DET HELE TATT! Jeg hater at jeg syns det.. men jeg gjør det...

Tenker at hvis man elsker en person, så syns man at den er pen uansett... og siden jeg ikke gjør det, så tenker jeg at det er fordi jeg ikke elsker han?

Jeg krymper meg ved tanken på intimitet med han.. kosing etc...

er det NORMALT???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,Kan ikke si det høres normalt ut nei. Kanskje du burde revurdere forholdet?

Skrevet

føler meg så fanget..

Akkurat flyttet inn i nytt hus, og baby på vei... (uplanlagt)... også føler jeg sånn for mannen.... får helt angst av det! Jeg ønsker ikke føle det, men jeg gjør det :((

Skrevet

Hvorfor har du ligget med han, hatt et forhold, flyttet sammen med han osv hvis du synes han er stygg?

Skrevet

Jeg syns ikke det da ...... syns ikke han var kjekk, men ok liksom.. og jeg var jo glad i han - sånn at jeg synes han så ok pga. det...

:(

Skrevet

HI igjen.. altså, jeg har ikke behov for en superkjekk kjæreste.. bryr meg ikke så veldig om det... Men jeg syns det er vanskelig å ha en kjæreste jeg ikke finner tiltrekkende i det hele tatt - skikkelig stygg..

Skrevet

hmm..kanskje det har noe med hormonene å gjøre da siden du er gravid?

Skrevet

Om du er gravid kan mye av det være hormone.

Har selv opplevd a jeg følte jeg ikke hadde noe følelser for xen min (andre grunner til at det ble slutt) han måtte bytte shamåo og parfyme pga jeg ikke klarte lukta, han måtte omtrent være skikkelig hygienisk om han i det hele tatt skulle ta på meg, synes ikke han var noe pen og hadde noen kilo for mye. Men da babyen ble født var det som alt ble som før igjen.

Skrevet

Hei! jeg kan jo ikke si at det er slik for deg, men jeg har hatt det sånn..jeg har vært sammen med typen i nesten 4 år og da jeg ble gravid nå syntes jeg sex,og det å tenne på han var..umulig..jeg syntes ikke han var stygg, men jeg trodde jeg var lei han pga vi har vært sammen så lenge..tenkte mange ganger faktisk æsj når han kyssa meg..

men detta ga seg for ca en mnd siden (uke 29 nå) så for min del hadde det tydeligvis en sammenheng mellom graviditet (mest det da) og stress.

Skrevet

For meg så har det vært omvent.

Jeg har sittet å sett på samboeren min og tenkt at jeg ikke har noe mer følelser for han, og ikke orker sex eller kjærtegn fra han, MEN jeg har tenkt at det har vært rart siden han er utrolig vakker og lekker både i kroppen, både i ansiktet og kroppen.

Det har skjedd i 2 forhold jeg har vært i og et sikkert tegn for meg at det har vært finito for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...