LinnisR83 Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Hvordan få de til å komme tettere? Tar ca 3-4 timer mellom hver rie...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Er det ordentlige rier da? Ikke modningsrier? Hatt noen andre tegn?
LinnisR83 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2011 Tror det er ordentlige rier, ja. Hvordan er modningsrier ift rier? Har hatt endel tegn denne uka....men ingen slimpropp eller vann, så ingenting er sikkert enda.
Trollmor til 2 Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Er de vonde eller er det bare sånn at det strammer seg i magen og/eller ryggen? Jeg satt våken mesteparten av natt til i dag med svake rier som kom med ti min mellomrom fra ca kl 01.30 til ca kl 06.00. Så ble det relativt stille. De har ikke tatt seg opp i styrke eller i regelmessighet utover dagen. Ikke sett noe til slimproppen eller vann. Det jeg kjenner er at jeg blir småsvimmel når jeg får disse svake sammentrekningene. Det blir litt tungt å puste og det strammer seg godt i ryggen og magen. Magen blir som en steinhard basketball =) Gleder meg til det tar seg mer opp!
LinnisR83 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2011 Snodig at du svarte på innlegget her, for jeg leste nettopp ditt innlegg, og håpet for din del at du lå med baby som selskap nå. Men så på siste svaret at du ikke gjorde det Men tror du er på god vei iallefall. Har hatt som du beskriver; vondt i korsryggen, diare, svimmelhet og kjempestram mage, siden lørdag. Men i dag kom det litt sterkere smerter. Har stresset endel i dag, for jeg hadde time på sykehuset så skulle svigermor komme på middag, så det ble litt mye for meg til å begynne med i dag. Men når jeg hadde stresset meg igjennom sykehus, butikk og alt som hører med, gikk det jeg trodde var bekkensmerter fra ryggen, over til menssmerter forran, over skambeinet, på en måte. Varte kanskje 20-25 sekunder, og kjentes ut som en skikkelig mensensmerte. Som om man skraper inne der på en måte. Så satte jeg meg ned, og det gikk 10 minutter over til neste, men etter det dabbet det av, og jeg kjente ikke noe før jeg reiste meg opp for å lage middag igjen. Da kom det igjen, og dette var ca 2-3 timer etter første "rie". Nå har jeg spist middag for noen timer siden, og ikke kjent noe enda....bortsett fra murringer i korsryggen, som er der konstant (noe jeg har trodd er bekkensmerter helt til i dag) Kan liksom ikke tro at det er noe annet enn rier, men nå har jeg aldri kjent rier før, så jeg vet jo ikke. Hvordan kjenner du deg da? Er det slik som meg eller? Er 3 uker unna termindato, (2 uker til ksdato) men har ei jente i magen som er veldig stor ift gjennomsnittet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå