Gå til innhold

Noen som kan spå helse?

Anbefalte innlegg

Besvimer i tide og utide, legene finner ingenting galt og sier at jeg må lære meg å leve med dette og at det blir verre om jeg går og er redd for å besvime. Skjønner det, men ikke enkelt å gjennomføre. Er det noen som kan spå meg? Syns det er rart at jeg besvimer uten grunn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142839367-noen-som-kan-sp%C3%A5-helse/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Du skal prøve og merke deg veldig godt hva som skjer rett før. Om det er en ytre påvirkning. Bestem deg for å huske, skriv ned klokkeslett og hva som skjedde før du besvimte. Alt som har noe med kroppen din å gjøre skal du skrive ned. Om det er prikking i hender eller føtter, i ansiktet osv. Skriv ned mest mulig. Også hvor lenge du var "borte". Alt har betydning for løsningen.

Så skal du gå til fastlegen din. Fortell at ingen kan leve slik, og bare godta at livet skal være slik. Be om å få komme til et annet sykehus enn du har vært på tidligere.

Løsningen finnes.

• 3 uker senere...

heisann

Jeg føler at dette har med psyken din å gjøre....

jeg har også besvimt en del ganger, og merker at jeg gjør det når d kommer situasjoner jeg er "redd for". Svimte av en gang fordi jeg tok inn all smertene til ei som nettopp hadde hatt en stor operasjon, merka at kroppen min fikk alle smertene hennes og jeg gikk rett i gulvet. En annen gang når jeg så ei som jeg trodde hadde vondt selv om hun tilsynelatende ikke hadde det så fikk jeg en følelse av at hun hadde det og tok den følelsen i min kropp.....

Nå klarer jeg å kontrollere det, og merker det før det evt kommer....det som er lurest å gjøre da er å gå bort fra den situasjonen du føler deg utrygg i, puste godt å roe helt ned. Jeg merka også at til reddere jeg ble for å besvime til lettere var det å gjøre det.

Jeg tror som sagt IKKE det er noe fysisk, men noen som sitter i tankene dine. Prøv å tenke igjennom når det kommer og hvilke følelser du får ifht d:) så tror jeg du også kan klare å komme deg utav, enten alene eller med hjelp av noen du kan snakke med..

Mamma ble også veldig redd for meg når jeg besvimte uten grunn, men som sagt det kom fra tankene mine....

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...