Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gæmliser??? Er ikke du, i likhet med meg, i din beste alder???:-)

Jeg fikk pergotime av gynekologen vi hadde utredning hos, og brukte også pergotime sammen med Menopur ved insemineringsforsøk. Det ble null baby her av det. Jeg vet ikke hvordan det evt er å prøve det etter at man har hatt ivf. Tenker liksom at pergotime er litt behandling "light", mens ivf er sterkere krutt!

Ta kontakt med gynekolog eller klinikk og spør om det er verdt å prøve dette for dere!

Så bra! Tenk om det er det som gjør susen:-)

Det går bra her! Skal på ultralyd på mandag, og da hååååper jeg at det ser bra ut sånn at det blir innsett av fryseegg. Jeg er veldig spent på tin-forsøk! Har hatt lite bivirkninger av Progynova. Har hatt litt ubehag de siste dagene, men det kan ikke sammenlignes med ivf-bivirkninger:-)

Så gøy!!! Masse lykke til:)

Jeg snakket med legen på Medicus i går, og han sa basically rett ut at jeg hadde 1% sjanse til å bli gravid hver syklus, og at jeg burde se på ed og adopsjon!!

Lagde mat i går, og spurte sambo om han ikke ble lei seg for at han ikke kom til å få MINE barn( da han virket lite lei seg på mine vegne), deretter han selvfølgelig misforstår og ikke skjønner betydningen av ed, og jeg slenger kjøkkenkniven i fjøla og marsjerer ut fra kjøkkenet. Jeg kjenner at jeg blir så sint, så sint....over at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å få ett eget barn. Som synger og danser rundt og skravler....akkurat som meg!

Men når jeg får bearbeidet dette, så går det vel bra! Vi har egentlig bestemt oss for bare å "leve" dette året, har holdt på i snart tre år nå, og jeg orker ikke mer.

MEN, håper alt går bra med eskimoene dine, og at de tiner på et super måte og utvikler seg fantastisk i magen din:)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...