Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er helt ny her, gravid for første gang! :) Det er mye å sette seg inn i, og mye spennende som skjer.

Men; jeg blir litt forvirra av disse uke-utregningene... Noen som kan hjelpe meg? :)

Jeg laget meg profil her på "din egen side", og den sier at jeg idag startet på 11.svangerskapsuke. I følge meg selv så begynner jeg uke 10 i morgen. Jeg er 99% sikker på at unnfangelsen skjedde den 3.des. Og er 60% sikker på at første dag i siste mens var 19.nov. Da skulle jeg vel starte min uke 10 i morgen...? eller....? Stemmer det at jeg er i uke 11? Jeg får ikke det til å stemme... Hehe:)

Men har termin 27. aug! Flere som har samme dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uketellingen starter fra første dag i første mens (ikke selve unnfangelsen). Så babyen liger på en måte to uker etter deg hele tida. Det vil si at når du begynner på svangerskap uke 11 er babyen bare ni uker gammel.

Min termin er 24 august om alt gjeng bra. Er litt spent for har akkurat hatt en liten blødning.

Skrevet

Jeg hadde første dag siste mens 19. november og unnfangelse 3. desemeber som deg(kan jo ha festet seg noen dager etter da). Jeg er i uke 10.(9+6) og i morgen går jeg over i uke 11(10+0)

Hvis det hjelper noe:)

Gøy at vi følges med termin:)

Skrevet

Da er det litt klarere:) Takk!

Jøss, så moro at vi er akkurat likt da! Hvordan går det med deg da?

Jeg føler meg ikke så uvel og kvalm lengre. Og jeg er mer våken på dagtid. Føles godt! Gleder meg til magen begynner å vises:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...