Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trude Mostue har fått en datter som har fått navnet Celine Felicia.

Fra et tidligere ekteskap har hun barna Erik, Frøya og Hilda.

Var ikke dette et temmelig drastisk skifte av navnestil?

Hvilen stil liker du best?

Flere som har skiftet navnestil på barna etter hvem som er faren?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142839131-snakker-om-%C3%A5-skifte-navnesmak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg blir det "nei takk, ingen av delene" :-p

Synes tre av navnene er for trauste og kjedelige, og liker ikke ordlyden..

Celine Felicia er alt for pompøst og jålete, høres ut som datter av et rikt par som skjemmer bort sin lille "prinsesse". Tenker på den bortskjemte engelske jenta i Charlie og sjokoladefabrikken :P

Så ja! For et hamskifte! :o

Ja, dæven! Det var virkelig et stilbytte! Fra norrøne navn og rett over på jålete super internasjonale navn. Jeg er mer i den norrøne tradisjonelle stilen, så hadde jeg vært henne så hadde joeg holdt på den. Kanskje har mannen hatt mest innflytelse på navnevalget denne gangen?

Annonse

Celine og Felicia er klissete hver for seg og sammen blir det megakliss! Uff, jeg ville ikke båret det navnet. Da liker jeg mye bedre navnene til første mannen hennes. Men det er vel noe med at man skal passe inn der man bor... Bærum er vel ikke det stedet med minst sukkersøte navn (bare for å generalisere litt..) :)

Jeg kjenner Trude personlig, og hun er virkelig en flott dame. OG hun har vært inne her og sett dette, og later kanskje til ikke å ta på vei, men det gjør hun nok likevel. Trist å google din datters navn og finne dette. OG det er en grunn til at ungen heter Celine Felicia - UTOVER det at de skal vre så "vestkantaktige".

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...