Gå til innhold

Okei nå har panikken tatt meg! :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et barn fra før.. Sist gang var vi ute i god tid og hadde ting klart osv. Men nå har e tenkt at det er såååå lenge til babyen kommer,.. Og at vi har god tid, men dete neste vi har er vogn og seng! Huff fant plutselig ut vi trenger SÅ mye!! Åsså e ikke begynt på å pusse opp barnerommet enda! Huff ! :) Vanskelig når man har en mann som jobber døgnet rundt og man sitter hjemme å ser på alt som ikke blir gjort! Så kjenner hormonene begynner å ta overhånd og sinnet kommer snikende ;) hehe :) Er det flere som har det slik!? Er i uke 28 forresten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Panikken har ikke tatt meg hehe, men sinnet kommer snikende kjenner jeg. Mannen min er sjømann så er mye borte men når haner hjemme så gjør han ingenting, å d sliter meg ut rett å slett. han skulle sette opp en komode før han reiste ut i desember å d er ennå ikke gjort,ligger under senga mi. jeg får kjempe vondt i rygg å bekken av å sitte på gulvet å skru. satte sammen sengen til 3 åringen mm. guttene krever jo mamman sin di også, å siden far blir lett sur,irritert mm så vill de sjelden hendvende seg til han. så nå nar han drar neste uke skal jeg f.. meg sette opp komoden selv,handle kleskap,rydd ned vaskerommet,rydde i kjellern mm bare fordi jeg kjenner humøret kveler meg:p Er heldigvis tålmodig med barna å prøver å ikke vise at jeg er irritert hehe. Er 26+1 i dag jeg da så har god tid:) Tar d med et smil foreløbig:):)

Skrevet

He he :) Hørtes kjent ut det der ;) Min mann er mekaniker da men hobby mekaniker på kveldstid :) Min blir og litt fort irritert så da gjør e heller ting sjøl jeg og ;) Blir litt sånn når "fanden" tar meg :) he he :) Får hjelp av mamma å de jeg og da pleier han forstå at oisann kanske jeg trenger han ;) Man lærer seg små triks som hjelper på slike ting ;) he he ;) Ellers er han veldig flink t å hjelpe til når han først er hjemme og det er jo bra :D For plutselig er ungen her og da er d liksom for seint me alt man skulle gjøre :)

Skrevet

Er ikke du ferdig med barnerommet? Leiligheten vår er ikke ferdig bygd:p Hehe.. jeg har termin 30 april, og den er ikke ferdig før 10 juni, kanskje seinere om vi er uheldig.

Fikk meg et panikkanfall her for 3 uker siden. Vi var innom barnas hus for å planlegge utstyr. Det endte med at jeg satt foten ned og sa at idag gikk vi ut med stellekommode og bilstol. Han mente vi kunne vente en stund enda.. og da skal vi ha ALT nytt til leiligheten. Er det rart jeg ble stresset?:P Fikk hetebølge, det svartnet for øynene mine, jeg ble svimmel.. endte med at jeg måtte sette meg ute i kulden et par minutter for å hente meg inn igjen. Og vi gikk der ifra med stellekommoden og bilstolen:)

Skrevet

He he :) Det er godt å høre at det ikke bare er meg som har panikk :) heeh.. Hadde en oppvask med gubben igår jeg så nå ble d visst fart i sakene her ;) Hehe ;) Kjente hormonene lå til lading i hele går mens han var på jobb :D haha :)

Så neste uke blir det jobbing i HUSET :) hehe :)

Skrevet

hihi ler så jeg gråter:) sånn har jeg det og, får helt panikk over alt vi trenger og så er det jo 3mnd+3uker til termin!!!!! dette med barnevogn har jeg stresset skikkelig med, men har bestillt en nå, fikk tilslutt lov av mannen, selv om han syntes at det var tidlig,

hihihi føler at jeg bare må ha alt NÅ!!!!!!!!

føler at jeg har skikkelig dårlig tid;)

Skrevet

He he :) Her fikk jeg vogn av gubben t jul :) Men det stoppet liksom opp der ::) Å nå er d full panikk :) he he :)

Skrevet

Ja, vi har jo et par mnd igjen. MEN man vet jo aldri 100% når de kommer;) Jeg har også lyst å bli ferdig med alt så jeg kan slappe av og nyte de siste ukene.. montere sengen og stellekommoden så jeg kan begynne så smått å vaske klærne hennes og legge de i kommoden. Åååå, gleder meg sånn..

Tror det er best å sette frem og montere alle disse babytingene så samboeren min kjenner pulsen også, hehe. Best for han å få litt panikkfølelse nå så han ikke får det når hun plutselig er her:p

Etter vi kjøpte bilstolen og stellekommoden sa han "Vi går og bestiller vogn i neste uke vi, så roer du deg enda mer". Taaaaaaaaaakk for den;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...