Kicam Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Har testet etter el nå i 9 dager og får bare negative tester, men merker stikkinger i underlivet og har melkehvit utflod og greier, men ingen positiv test! Så det jeg lurer på, kan man ha en måned uten eggløsning? Eller har den faktisk ikke kommet enda.. Har en syklus på +- 28 dager..
std Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Hvilken dag er du på? Det er desverre meget mulig å ha sykluser uten el, jeg har hatt mange av dem.. Venter på min første positive el-test siden vi startet for snart 2 år siden.. Lykke til!!
Evigoptimisten Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Jeg har erfart at jeg kun finner el på ettermiddag/kveld, og IKKE om morgenen (på CB testen står det at man bør teste på morgenurin).
std Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Jeg tester både tidlig og sent, er nok fare for at el ikke kommer hos meg :* Jubelen står høyt dersom jeg får en positiv test en gang, det kan jeg love hehehe..
Nuffy Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Sjekk denne: http://www.lommelegen.no/335723/manglende-egglosning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå