Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legen sa til meg at det gorde de ikke, for det er svært sjelden man finner den så tidlig. men det er kanskje forskjellig praksis fra sted til sted, sist fikk jeg høre i Uke 12-13 ca mener jeg å huske. Så når jeg skal til JM så får jeg endelig høre :-)

Jeg var også til legen i slutten av uke 9. Fikk beskjed om at det var for tidlig å ta de fleste blodprøvene for de skulle taes i uke 12. Tok bare Hb og jernlager denne gangen. Men fylte ut helsekort, vekt osv. Tok også blodtrykk og han kjente på magen min. Neste gang (om to uker) håper eg at eg skal høre hjertelyd. Da er eg 12 +5. Burde være mulig da. Viss det går bra frem til da. Er så veldig spent for tida...

Annonse

jeg var hos legen i dag for jeg spottet litt.. ikke mye, men nok til at jeg ble litt nervøs,,Da tok han og hørte etter hjerte lyd, men fant ingenting jeg er 8+5 og han sa at dette var helt normalt!!!! så ikke stress med det hvis man ikke finner noe :) Jeg tok også en GU for å se om det var noen blødninger, men så helt bra ut. tok også en ny graviditets test siden jeg bare har tatt en, og den sto tydlig to streker!!! så veldig godt og vite. neste gang skal jeg ha fem tester og ta alle og ikke bare en :D Skal på ny sjekk på den føreste svangerskap sjekken om en og halv uke ;) da er jeg 10+2 dager.

Første gangen fikk jeg ikke høre det før uke 14-15 etter som legen sa så..

Andre gangen var jeg til legen i uke 10 rundt om kring, spurte om vi kunne se om vi fant hjertelyden, fikk høre det ikke var mulig da.

Men jeg sto på mitt og sa jeg var rimelig sikker på det altså, så til slutt gidde hun seg, og fant hjerte med det samme :P hehe..

Så kommer vel helt ann på legen ;D

Men man må ikke bli skuffet eller redd om den ikke blir funnet tidlig da, for det er ingen selvfølge at den trenger og bli finni liksom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...