Gå til innhold

Noen gode rimelige bleier til baby 5 kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gått tom for Libero sine i str 2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med coop sine billigbleier, synes de ligner veldig på Libero sine og kan ikke si at jeg merker noen forskjell egentlig.. Størrelse midi er 5-8 kg, de koster vel ca 30 kr for en stor pakke med 66 bleier tror jeg (jeg hamstret da det var bleiekrig, så betalte bare 5 kr pakka.... ;)

Skrevet

Coop-bleiene har jeg ikke prøvd, men liker veldig godt Landlord (Rema). De lakk endel i begynnelsen, men det var fordi jeg hadde kjøpt en str. for stor. Nå funker de kjempebra :)

Skrevet

Åja, også pris... Husker ikke eksakt hva de koster, men mener det er omtrent det samme som Coopbleiene?

Skrevet

Har hørt Landlord sine skal være ganske gode... Har ingen erfaring med dem selv enda, men har tenkt å prøve dem når vi har brukt opp det vi har nå. :)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg bruker Landlord sine, 19,90 for 66 bleier, tror jeg bruker den 5-8 kg..hehe, husker ikke!

Skrevet

Coop bleiene koster 19,9 for 66 bleier men da å man ha medlemskortet. Ellers så blir det dyrere. Jeg er veldig fornøyd med Coop bleiene, likte ikke pampers og libero.

Skrevet

Så bra! Koster det bare 19,90 for medlemmer nå? Tror ikke jeg hamstret nok nemlig, så må nok ut igjen snart og handle litt mer... Digger de bleiene og gidder ikke betale i dyre dommer bare for å bruke "merkebleier" gitt!

Coop-bleiene ble forresten best i test forleden;

http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article578637.ece

Skrevet

Takk for gode tips. da skal jeg teste ut Landlord og Coop :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...