mamsen <3<3<3 Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 jeg venter nr 3 i mai..har begynt så smått å tenke på vogn.til de andre to har jeg hatt simo kombivogn og vert fornøyd med den.har tenkt litt på emmaljunga denne gangen,siden simoen er litt tung og tar mye plass.noen som har emmaljunga og hvor lenge kan babyen bruke baggen hvis jeg har duo modellen?
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 jeg er veldig fornøyd med emmaljunga, er veldig gode vogner. men hvor lenge du kan bruke bagen er jo veldig forskjellig egentlig, hvis ikke man har sele så bør man bytte til sportsdelen så fort barnet begynner å sette seg opp og det er jo veldig forskjellig fra barn til barn=)
Bimme Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Jeg elsker emmaljungaen vår (city cross). Har den i sportsdel (brukte den fra minsten var ca 6,5 mnd) og skal kjøpe citybag til babyen. En venninne av meg brukte bagen til datteren sin i ca 7 mnd, og anbefaler den:).
maibaby i magen Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 brukte baggen til hun var 6 mnd ca (da var det midt på vinteren med pose), da ville hun helst se litt ut når vi gikk, så vi byttet. Ellers veldig fornøyd. Simo er kanskje hakket tyngre, men emmaljunga er likvel også tung!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå