Gå til innhold

Stratosen_er_mamma, vil du ta en titt på ei gravid kvinne? :-)

Anbefalte innlegg

Heia! Ser du har fått mange positive tilbakemeldinger, så tenkte at "hvorfor ikke"??? Jeg hadde satt utrolig stor pris på om du orket å lese meg...

Jeg er gravid i uke 6+4 og er superspent da dette er mitt første barn. Jeg er supernervøs, og håper kanskje du ser litt mer enn meg? :-) Ser du noe på graviditeten min? Går alt bra? Og får du opp kjønn og evt hvordan en evt fødsel vil gå?

Alt er så spennende og nytt! Kunne ønske jeg kunne trykket på en knapp og at tiden raste av sted.

Jeg er født: 03061989

Han: 05081987

Stoooor klem fra meg

Fortsetter under...

hei;))

Kjenner det bobler i hele deg;)

Går nok veldig fint d her, kos deg masse med den voksende magen...det er en deilig følelse og du blir bare mer og mer glødende utover i sv.skapet slik jeg ser d....du vil nok snart merke at du er gravid...føler du vil bli småkvalm og TRØTT :)

Det ser ut som d er ei jente i magen din og så føler jeg at d kommer en gutt om ikke så lenge etterpå, (ikke helt planlagt akkurat d virker d som men veldig velkomment forde....)

Jeg ser for meg at du er ei tøff jente, d blir nok en ganske vanlig fødsel, litt hard kanskje.....for det virker som du er ei "lita" jente av vekst....

nyt tiden frem mot fødsel. Hvil deg masse og kos deg masse.......

Masse lykke til:)

klem

Åå, det er så morsomt å høre andres syns på meg og det som skjer inni meg :-) Har blitt spådd tidligere, de har da sagt gutt, men jeg er veldig usikker selv. Har egentlig ingen "følelse". Morsomt at du sier jeg er lita av vekst, det stemmer på en prikk! Jeg er 160 cm høy. så er ikke så masse å skryte av :P Jeg er allerede der at jeg er utrooooolig trøtt, men ikke blitt kvalm enda. Bare mye matlyst, så håper nesten jeg blir litt kvalm så jeg ikke spiser meg i hjel :P

Jeg skal gi tilbakemelding. Og jeg gleeeeder meg masse til en voksende mage <3

Stor klem fra meg

PS: Jeg har ei søster som sitter her og er så nysjerrig. Hun håper at du kanskje gidder å se litt på henne. Evt når vil hun få barn? Og i forhold til videre utdanning? Skjønner om du ikke orker. bare ett spørsmål- Del gjerne det du ser på henne, uansett hva :-)

Hun er født: 16021993

Samboeren er født: 23041991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...