Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt det før, men vurdere å kjøpe det nå. Hvor får man kjøpt og er det noe spesielt merke som er bedre enn noe annet? Er takknemlig for alle tips og råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og selges hos de fleste babyutstyrsbutikker.

Skrevet

Vi hadde super nova før, den fungerte ok første 6mnd og så ble det bare tull. Den slo ut uten at ungen lagde lyd, den mistet "kobling" med babyunit etc. Noe som gjorde at den vekte oss flere netter i uka. Batteriet gikk også "i stykker", dvs det varte kun 1-2timer uten lading. Til slutt tok den bare sporadisk inn barnet når han skrek! Men å få reklamert på produktet, nei det var det verre med...

Nå har vi kjøpt en NeoNate. Den gir i følge damene på barnashus (ikke det at de trenger å være de mest oppdaterte) mindre stråling enn super nova, den stråler også kun når den sender. Den har mer eller mindre samme funksjonene med temperatur måling etc. Eneste jeg savner er at den viser hvor god dekningen er (den "ringer" om den ikke har dekning). Enhetene er MYE mindre, batteriet varer en evighet (2døgn?), menyen er mye enklere enn super nova'en sitt. Så så langt godt fornøyd! Om den varer kan jeg ikke svare på :-P

Skrevet

Har hatt supernova i en mnd, og er til no veldig fornøyd! :)

Skrevet

Vi har prima nova, en enklere versjon av super nova. Den fungerer helt fint til vårt bruk, og slår ut når den skal.

Skrevet

vi har en super enkel som heter nova og den funker veldig bra, er laang levetid på batteriet, og lang dekning, har ikke funksjoner som musikk og temp eller liknende, men poenget er vel å høre babyen? ::P hehe.. men vi må ha en med 2 enheter på nå.. noen forslag til en sånn ? altså at vi kan ha en på snuppa sitt rom og en på pjokken sitt rom og høre på samma caleren,:) går det kanskje ann å bare kjøpe en til så fungerer de sammen?

Skrevet

Takk for tips - nå vet jeg litt mer!! :-)

Skrevet

Vi har philips sin, veldig fornøyde vi også :)

Skrevet

NeoNate har vi og er superfornøyde!

Skrevet

Vi har Phillips og er fornøyd med den, men har også hørt mye bra om Ikea sin faktisk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...