lilletrille2 Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Hei. Nå er det andre gang jeg er her inne, for prøver å bli gravid med nr 2:) Så lurer jeg på en ting. Vi er nå inne i 2pp, jeg venter mensen om 4dager. Og idag kom det 2 dråper med blod når jeg gikk på do. Kan det være festeblødning tro? Håper jo virkelig det )
lilletrille2 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 27. januar 2011 Jeg tok forresten en graviditetstest som var negativ, men eggløsningstesten var positiv. Hvis det har noe å si?? Det er jo egentlig for tidlig å ta gr.testen nå da. Men blir jo helt gira her. Håper noen kan svare... ;)
Kicam Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Hei:) Leste litt om festeblødninger for en stund siden for trudde selv at jeg kanskje hadde det:p Men festeblødninger kommer gjerne 3-5 dager etter el, hvis egget har blitt befruktet og det fester seg i livmoren:) Så jeg trur vel kanskje ikke det var noe festeblødning, men kanskje du får festeblødninger neste pp;)?
*Lykkelig 1984* Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Jeg pleier å blø litt 2-3 dager før TR... Ene gangen kan det være brunt, mens andre gangen kan det være lys rosa:) Festeblødning kommer vel mye tidligere går jeg utifra:) Lykke til!
lilletrille2 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2011 Takk for svar:) Hmm.. Hørtes jo ikke så positivt ut!!! Det var helt rent rødt blod. bare noen dråper. Man kan vel få litt blod rundt mensen selvom man er gravid??? Jeg syntes jo jeg går på do hele tiden og tisser også... Men håper fortsatt ikke det er mensen som kommer. Jeg håpet jeg ble gravid denne mnd. Har siste frist neste mnd. Siden mannen min skal dra vekk etter EL neste mnd. *håper* håper*håper*
Dompap87 Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Jeg hadde festebløsning 9 dager etter EL, altså 5 dager før IKM. Og jeg ble gravid. Mista etter 5 uker, men prøver igjen nå :-) Håper du er gravid.
Dompap87 Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Hvordan går det med deg?? Er mensen kommet?
lilletrille2 Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2011 Trur du ikke mensen kom.. Joda, også 3 dager tidligere en vanlig. Fikk mens 28.01 igår 30.01 var jeg skikkelig dårlig med kvalme og feber som varte fra morgen tilkvelden. Natt til idag svettet jeg fælt. Og nå har jeg "hold" lignende smerter på høyre siden over høftebenet. Aldri følt det sånn før. Går bra når jeg sitter el ligger, men gjør vondt hvis jeg går og beveger meg. Vart i noen timer nå. Blir nervøs her. Hva med deg?? Tenkte jeg skulle begynne å drikke litt solvipect så snart mensen er over
Dompap87 Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Så kjedelig.. Men den kommer alltid en ny periode Men hørtes nå ut som det var en forferdelig ankomst av mensen denne gangen med alle de smertene. Jeg tror jeg hadde EL forrige helg, har ikke testet, så venter mensen nå til helga. Er i 2 p.p vi også nå. Men jeg tør ikke kjenne etter og håpe, så vi får bare ta det som det kommer. Lykke til
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 Har du fremdeles sterke smerter? Ikke for å skremme deg, men det minner litt om den gangen jeg hadde exu... Dersom det ikke gir seg, men bare blir verre, ville jeg fått det sjekka. Er helt sikkert ikke noe galt, men OM det skulle være så er det ikke noe å spøke med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå