Gå til innhold

:) min søte 9 åring om salt potetegull :))

Anbefalte innlegg

Da jeg har sett meg nødt til å ha salt potetegull på nattbordet,og spise før jeg står opp om morgenen for å ungå værste kvalmen,så kommer det så søtt fra min søte 9 åring: mamma? er du VELDIG glad i potetegull?? hihihihi gleder meg til jeg kan fortelle hvorfor, hahahahah men jeg måtte jo bare si ja ,men smilte for meg selv ;))) de er så gode desse ungene,,han på 8 år mener at det er derfor jeg har fått så "tjukk" mage:))) skal bli godt å fortelle det i kveld,,de har snakket om at de vil ha en baby ,så blir spennnede hva de sier når de får gavene sine i kveld med hvert sitt baby sett oppi:)) skal si det i kveld for da er pappaen kommet hjem fra jobb,han er sjømann og har ikke vært hjemme siden 12 des 2010,, så er sååååå spendt på kvelden,,,,,,nesten like spennede som å vente på om det er 1 eller 2 streker ...... hahhaha .. kos dere folkens,,,skal komme tilbake med gutta sin reaksjon ;)

Fortsetter under...

Er 11+3 i dag.

Var på UL på mandag (11+0) og så en sprellende liten baby. Så jeg fortalte det til barna etter å ha hentet dem i barnehagen. Sønnen min på 4,5 er "åpen" og "ser" ting som andre ikke ser, så han visste jeg var gravid før jeg hadde testet positivt (graviditeten var ikke akkurat planlagt). Så han ble ikke sjokkert. Han sa han visste at det ligger en liten jente i magen min. Så får se om det også stemmer... ;-)

Tror ikke yngste sønnen min på 1,5 år skjønner så mye enda...

Men stas er det!! :-)

wow,, e så artig med unger og det de "ser" som vi ikke ser,,fikk helt gåsehud her,,, håper han klarer å holde på "evnene" sine :) a det kan godt hende at de har sanset det desse mine også.. for han eldste la hode ned på magen min her en kveld og sa hei,, men eg bare lo av han og gjor ikke noe ut av det,,men de er jo ikke dum :)) men vil håpe de blir glade,,, åååå er så misunnelig på de som har vært på ul og fått sett,blir liksom litt mer "virkelig " da,, men jeg må vel smøre meg med tolmodighet,,skal til jordmor over helgen og håper jeg får høre hjertelyden da;== vi får krysse fingrene for at det er jenten som kommer til oss begge no da,, hadde vært stas det,men det er like velkommen det som kommer...lykke til ,, vi skal snart over i 2.trimester no,,er liksom en milepel det....

Ja, barn er veldig åpne. Vi får bare passe på at de ikke "lukker" seg. :-)

Jepp, ikke lenge til vi går over i 2. trimester nå! Det er jo en liten milepæl! :-)

Morsomt å høre etter at du har vært på ordinær UL, om du får gutt eller jente. Vi får holde hverandre oppdatert.

Lykke til så lenge! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...