Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, TORSDAG 27/01.11?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg 16 dager igjen, og er usannsynlig utålmodig :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 30 dager igjen... teller nesten minutter til å være fødeklar nå!! ser så frem til å bli ferdig!:P

Skrevet

EN UKE. Ikke så lei akkurat, men gjør ingenting om det skjer noe. Har ikke lyst å gå over termin da, alt før termin og på dagen er greitt :))) Som om jeg kan bestemme det....

Skrevet

Dere er så heldige som har så kort tid igjen!!! 55 (!!!) dager igjen til termin, og etter lite søvn inatt pga alle mulige slags plager, så er jeg rimelig møkkalei....

Skrevet

48 dager.

Skrevet

9 dager og gressenke i dag.. Jaja snuppa kommer når hun er klar hun ;)

Gikk 6 dager over sist så, har ikke så høye forhåpninger enda :)

Skrevet

24 dager...:)

Skrevet

23dager igjen. Men pga svangerskapsforgiftning og svangerskapskløe vurderes igangsetting hver dag!

Skrevet

79 dager igjen her...... synes tiden går relativt fort om dagen:)

Skrevet

Hei:) idag er det 60 dager til termin. Nå er det ikke lenge igjen.

Skrevet

77 dager igjen her. Har begynt å telle ned til permisjonen starter. Gleder meg!

Skrevet

5 dager igjen :-) og ett års kontroll med lillejenta... hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle være med på den, hadde tenkt jeg lå på sykehuset med ny baby, men, men... hu i magen vil det annerledes....

Skrevet

11 dager igjen... venter og venter, blir lange dager dette om jeg går overtid ;)

Skrevet

25 dager igjen. Tiden går fortsatt fort (heldigvis) Begynner å glede meg til å bli ferdig nå =)

Skrevet

40 dager igjen.

Og endelig høygravid!!

Nå går det rette veien!!

Skrevet

28 dager, akkurat 4 uker i dag til KS, skrekkblandet fryd :-)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

24 dager igjen :) håper gutten holder seg der inne til termin :)

Skrevet

85:) Så er noen dager igjen, men syntes tiden hat gått fort frem til nå.

Skrevet

7 dager igjen :) Endelig bare 1 uke og jeg prøver å holde humøret oppe "and stay positive".. Er veldig klar for at ting skal skje før termin, men jeg bør vel i det minste gå til termin før jeg forventer noe som helst.

Skrevet

25 dager igjen og drittlei! hopper tau, går/løper i trapper, flytter møbler og spiser/drikker alle mulige kjerringråd!

Skrevet

-2 dager! Men holder faktisk humøret oppe! Har en middagsdate med mannen i kveld! Gode venner har stillt opp som barnevakt! Men først er det jordmor, med nok en gang stripping og akupunktur, så hvem vet.... 3 barns foreldre snart kanskje....

Skrevet

Hadde termin igår! Men ingenting skjer her... ÅååÅ! Utålmodig så det skriiiiker... :P

Skrevet

45 små dager :)

Skrevet

59 dager her, blir lettere sjokkert hver gang jeg sjekker antall dager igjen.. Syns jeg akkurat jublet på 99 dager, og nå har det jammen gått 40 til.. Tiden går foreløpig fort for meg, heldigvis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...