prinsessapaerten Skrevet 27. januar 2011 #1 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei, jeg er litt i tvil på om terminen jeg har fått stemmer. Har vært noe usikkert tid jeg hadde siste mens, osv. Men jeg var på UL den 25.Januar. Fikk vite at jeg er ca 8 uker og 4-5 dager på vei. Men hvordan målte hun dette? Størrelsen på fosteret eller min informasjon om mens? Jeg er litt usikker på om jeg hadde festeblødning, og tid min siste mens egentlig var. Jeg har notert følgene på mobilen: 1 november hadde jeg noen blødninger, 17 november også, de varer gjerne 2-3-4 dager av gangen. 27 november hadde jeg sex med min daværende kjæreste, kandidat 1. 6 desember hadde jeg en blødning, dette kunne minne veldig om en festeblødning, brunaktig utflod, veldig tykt og veldig lite. 11/12 desember hadde jeg sex med en annen kandidat 2. Og 16/17 så hadde jeg sex med kandidat 3. Når jeg fikk beskjeden om at jeg var ca 8 uker og 3-4 dager på vei regnet jeg meg tilbake til at faren er min daværende kjæreste, kandidat 1, og vi hadde sex sist rundt 27 november. Jeg er usikker på syklusen min, eggløsning, alt igrunn. Jordmor målte fosteret den 25, januar og sa 8 og en halv uke på vei ca, har hun da regnet utifra min mens informasjon, eller kun utifra fosterets størrelse? Kan noen være så snill og hjelpe meg og rydde opp i dette puslespillet... ? Mvh desperat... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142837613-kan-noen-hjelpe-meg-med-dette-merkelige-puslespillet/
ms.førstegang Skrevet 27. januar 2011 #2 Del Skrevet 27. januar 2011 Virker da som hun har målt fosteret.. Siden du har hatt mange små blødninger på kort tid, så er det sikkert vanskelig å regne ut fra det.. Ring å spør! Så blir du sikker iallefall.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142837613-kan-noen-hjelpe-meg-med-dette-merkelige-puslespillet/#findComment-142837775
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå