Gå til innhold

Erfaring med Tommy Tippee flaske? Den med smokk som ser ut som en pupp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest om en flaske fra Tommy Tippe som har en smokk som er kortere og mindre enn de vanlige flaskene, minner om en brystvorte. Noen som har erfaring med denne? Jenta mi vil ikke ta flaske, men tenkte kanskje at denne kunne være bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

Jeg har ikke testet den, men i dag kjøpte jeg en dr.brown flaske. Jenta vår tar heller ikke flasken, men denne virket det som hun synes var grei :) Jeg har prøvd flere flasker men uten hell, verdt et forsøk (",)

Skrevet

Hadde samme problemet her i huset, han nektet å ta flaske! Gikk til innkjøp av tommie tippie flaske, og det fungerte faktisk:) Flasken er også myk i tuten slik at den føles mer som en brystvorte, i tillegg til at den er formet som en.

Veldig fornøyd!

Skrevet

Jeg har samme erfaring som Pusla. Jenta vår brakk seg bare av flaske helt til vi prøvde TT. Nå går det som en drøm! Anbefaler denpå det sterkeste.

Skrevet

Høres jo strålende ut! Hvor kjøpte dere denne flaska?

Skrevet

Jenta mi likte best TT og Dr.Brown, men Brown-flaska har veldig mange deler. Kjøpte begge på apotek1 :)

Skrevet

Min ville heller ikke ta flaske, og mor begynte å bli rimelig desperat...!

Kjekt å kunne gå til frisøren alene f.eks..:)

Prøvde til slutt TT flaske, og nå går det som en drøm!! Så anbefaler denne på det sterkeste:)

Skrevet

Kjøpte min på BabyShop! Bruker smokken 0-3mnd selv om snuppa er 5 mnd.

Skrevet

TT flaska ble min redning!! :o) Snuppa mi nektet å ta flaske, bare hylte å skrek, men da vi prøvde TT gikk det som en drøm :o) Annbefaler den på det sterkeste :o) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...