<3 lille spire i magen <3 Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Jeg er i uke 28 og har enda ikke kjent at babyen hikker.. Husker jeg kjente det med første man, men ikke til nå denne gangen ..
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Jeg har heller ikke kjent det enda, er 27 uker på vei. Med førstemann var det masse hikking men man skal jo ikke sammenligne svangerskapene,hehe :-P
Babyønske �� Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Jeg kjenner mye hikking, og har gjort det lenge. Er også i uke 28. Med førstemann var jeg vel nettopp begynt å merke det på denne tiden tror jeg.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Jeg er også i uke 28 og jeg kjenner at babyen hikker opptil 2 - 3 ganger pr. dag og har kjent det siden uke 24! Tror det er veldig individuelt hvor tidlig man kjenner det så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg! :-)
sommerhåp <3 Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Hei! Kjent det siden uke 22, tror det varierer litt ut fra hvordan de er plassert også? Noen dager kjenner jeg ikke noe, mens andre dager "rister" det flere ganger om dagen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå