Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har født før..hvordan var 1.mens etter fødsel??Kort fortalt-hadde liten blødning i noen dager fra ca 19.des..ikke hatt noe siden.. Har ikke fått satt inn spiralen,har 2 barn på 3 og 10mnd:-) Og så har jeg funnet ut at vi koste litt AKKURAT i perioden jeg var fruktbar OM det var mensen jeg hadde..ja ,da sjønner dere resten..;-)skulle tro jeg var totalt uerfaren i dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var hvist ingen som ville svare men,kanskje ikke rett forum..men uansett ikke fått mensen enda..ca 41 dager siden jeg hadde den blødninga..må nok ta en test snart tenker jeg!

Skrevet

første mens etter fødsel kom ca 20 mnd etter fødsel. begynte fort på minipillen og slapp mensen i denne tiden, stolte ikke på amming som prevansjon. var utrolig godt å slippe mensen så lenge:) slutta med amming etter at barnet var lit over året og pillen samtidig. gikk ca et halvt år før mensen kom og da ganske stabil... nå to år etter er den slik den var før graviditeten. Det er sikert veldig forskjellig fra person til person hvordan dette fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...