Gå til innhold

Jeg har bare Gant tepper og puter i huset, og Montana tv-og bok seksjon, og Slettevoll sofaer...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At du er sykelig opptatt av fasade og overflatiske verdier. Sannsynligvis fordi du har en mangelfull personlighet og må kompensere. Det andre er ikke interessant.

Jeg liker foresten godt fine ting og er interessert i interiør(hos meg selv vel og merke), men hvilke merke sofateppe har det driter jeg virkelig en lang i.

Jeg tenker at du er ganske modig som legger deg selv så lagelig til hugg her på dib! All ære :-D

Ellers tenker jeg at du går for det trygge her i livet. Pene, rene møbler uten snev av provokasjon. Tipper du er veldig grei og ordentlig!

He he, skrev jo denne tråden i går egentlig ;)

Jeg har to barn til deg som spurte, og det meste andre svarte jeg på i går. ;) Jeg tåler hugg, og syntes bare det var festlig å lese hva folk tenker. Vi var så heldige å gjøre et kupp på huset vårt for mange år siden, og refinansierte lånet når huset steg i verdi. Så vi fikk "plutselig 1 mill å kose oss med, og da gikk jeg litt amok på en del ting jeg hadde ønsket meg lenge. Spesielt den montana seksjonen har jeg siklet etter, og da kjøpte vi tilfeldigvis sofaer i samme butikk. Som altså var Slettvoll =)

HI

Annonse

Jeg tenker umiddelbart at du må like å skryte om de tinga du har som bruker det i en tråd her inne. Alle spm dine er uvesentlige, for du kan ha kjøpt alt på krita kun pga status. Mange som gjør dette, veldig opptatt av merker og status (har selv en søster som driver sånn).

Så jeg bryr meg katta om hvilke merker du har i hus. Det forteller meg egentlig ikke noe annet enn at du er opptatt av status.

• 3 uker senere...

Alder : ca 34 +

Lønn: 470 000 i året + en mann som tjener anstendig!

Gift: Ja og 2 superlekre og slanke barn som ser ut som dukker!

Ellers: Opptatt av og ha et lekkert stilfullt hjem, kjører gjerne mercedes, eller Bmw eller Volvo xc 90.

Vet at du alltid har rett på jobb, og dersom du ikke har det ber du aldri om unnskyldning. Mulig du også har stemme som Linni Meister. Går gjerne med korte skjørt og hotpants på jobben.

Bruker Celine melli smykker og ikke billige klær og sko, tipper du gjerne kan bruke 20.000 på shopping på aker brygge.

Annonse

Jeg tenker at du enten nettopp har flyttet inn, eller at du er i ferd med å flytte ut, om du Bare har tepper, sofaer, tv-benk og bokseksjon i huset ditt. Ville også tro at det ikke var barn i huset, da barnetingene pleier å være først inn og sist ut, når mann flytter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...