Gå til innhold

Til alle gravide :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet å blogge for ikke så veldig lenge siden.. grunnet litt for mye fritid om dagen. Blogger om svangerskap og yrket mitt som eksponeringsdesigner ( interiör, dekoratör). Gjerne ta en titt hvis dere vil :)

www.fra2til3.blogg.no

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som en fin blogg, denne kommer jeg nok absolutt til å følge med på framover :) Moro å lese blogger fra flere kommende mammaer! lykke til videre i graviditeten! :)

Skrevet

så koselig å höre :) ja, jeg elsker selv å lese om andres svangerskap. Er helt "dustete" avhengig av programmer som "barnet i magen", " unge mödre", " jordmödrene" og " teen mom". Og ikke bare fordi jeg selv er gravid, alltid värt det :) Lykke til med graviditeten du og :)

Skrevet

kjempe fin blogg, den likte jeg=)))

Skrevet

hehe jeg også, syns det er bra programmer, uavhengi av at jeg selv er gravid :P men man ser jo ting på en annen måte når man er i samme situasjon selv ;) tusen takk for det!

Skrevet

Koselig blogg:)

Er selv ikke typen til å blogge, men jeg absolutt elsker å lese andres blogger;) Har blitt endel blogger jeg følger med ettersom jeg har vært sykmeldt siden uke 20 eller noe...og flere blir det:)

Skrevet

nei, trodde ikke jeg var typen til heller. synes det er så göy å lese andres.. men gud så deilig det er å lufte tanker når man tusler hjemme :)

tusen takk og lykke til videre i svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...