Alvasmamma Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Startet å blogge for ikke så veldig lenge siden.. grunnet litt for mye fritid om dagen. Blogger om svangerskap og yrket mitt som eksponeringsdesigner ( interiör, dekoratör). Gjerne ta en titt hvis dere vil www.fra2til3.blogg.no
Hilko Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Ser ut som en fin blogg, denne kommer jeg nok absolutt til å følge med på framover Moro å lese blogger fra flere kommende mammaer! lykke til videre i graviditeten!
Alvasmamma Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2011 så koselig å höre ja, jeg elsker selv å lese om andres svangerskap. Er helt "dustete" avhengig av programmer som "barnet i magen", " unge mödre", " jordmödrene" og " teen mom". Og ikke bare fordi jeg selv er gravid, alltid värt det Lykke til med graviditeten du og
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 kjempe fin blogg, den likte jeg=)))
Hilko Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 hehe jeg også, syns det er bra programmer, uavhengi av at jeg selv er gravid men man ser jo ting på en annen måte når man er i samme situasjon selv tusen takk for det!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Koselig blogg:) Er selv ikke typen til å blogge, men jeg absolutt elsker å lese andres blogger;) Har blitt endel blogger jeg følger med ettersom jeg har vært sykmeldt siden uke 20 eller noe...og flere blir det:)
Alvasmamma Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2011 nei, trodde ikke jeg var typen til heller. synes det er så göy å lese andres.. men gud så deilig det er å lufte tanker når man tusler hjemme tusen takk og lykke til videre i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå