*lille blomst* Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Noen av dere har allerede spådd meg, andre ikke.... Vil veldig gjerne ha litt hjelp til å se på dette med graviditet, alle har spådd forskjellig!? Kan dere se på om det blir positiv test i løpet av starten på februar? vet at vi for 1. gang heeeelt sikkert har truffet el:) evn når dere får opp graviditet... For morroskyld gjerne kjønn også! Hvis dere får inn noe på huskjøp(og salg) nærmeste tiden??? super takknemlig for svar og ser gjerne tilbake! (gir bare tilbakemelding til de som også spår i denne tråden) klem fra
stratosen_er mamma_ Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 hei *lille blomst* Noen ganger er det vanskelig å få opp noe eksakt, mye også fordi man får opp så mye følelser når man skal se på noen. Og spesielt viss noen har et sterkt ønske om at noe skal skje så er d lett å forveksle.... Jeg føler sterkt graviditet i feb og mars...litt usikker på om du får pos test nå i starten av februar eller om du blir gravid i feb...men februar "blinker" sterkt som en sterk mnd på graviditet.... Jeg føler ei lita jente på deg....(husker ikke om jeg har sett på deg før men d føles som ei jente nå vertfalll) Jeg får opp huskjøp i oktober...vet du tenker at d er altfor lenge til, og d kan føles sånn nå men d vil føles veldig riktig da..... Ser du noe kjønn på meg? evt vaginal eller ks på fødsel? også om du ser noe om jobben min fremover.....og en viktig person for meg på jobb..... tusen takk:) klem
*lille blomst* Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2011 Hei! Tusen takk for svar stratosen! Har du en gutt fra før? Jeg får opp det og jente nå Jeg tror det kan bli keisersnitt, ca 2 uker før termin... Det jeg får opp ifht jobben er; at ting blir som du ønsker... - du må nok jobbe litt for det, - ta dine egne avgjørelser. Beklager et veldig generelt svar, jeg er ikke så god på generelle spørsmål... Klem fra
*lille blomst* Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2011 Nå har jeg sett litt tilbake og funnet ut at det er ca 50/50 med spådommer om jente/gutt for meg, så blir spennende å se etterhvert! Det er enda vanskeligere å se sammenheng ifht når jeg blir gravid, for jeg er spådd alle månedene fra januar til august/september! Januar 3, februar 2, mars 3, april 2, mai 1, juni 1, august/september 2. Noen har fått opp flere mulige måneder, og noen har ikke spådd når, bare kjønn eller flytting -siden det er de tingene jeg har spurt om i forskjellige tråder... Flytting: tidligste spådom: om 3 måneder, siste oktober. men de som har svart på det ser at det skjer noe i år.... ingen som har sagt noe om å vente lenger iallefall... Jaja, uansett så ser det ut til å bli et spennende liv! Takk til alle dere som har spådd meg alt! Dere får tilbakemelding etterhvert! Håper noen andre kan ta en titt også! klem
*lille blomst* Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2011 løfter litt:) Har veldig lyst på det huset/plassen vi så på i går, noen som får opp noe på den?
*lille blomst* Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2011 noen? blir veldig takknemlig for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå