♥ Snøblomst ♥ Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Jeg merker at han er sulten etter amming. Før var det tilstrekkelig med ett bryst, nå er han ikke tilfreds etter begge to. Hører at det er mange sug for hvert svelg og slik var det ikke før. Prøver å legge han til oftere men han blir irritert siden det er tomt og vil ikke suge. Veiet han på badevekten i dag og ser at han har stått stille de siste 3-4 ukene. Skal på kontroll mandag. Hva gjør jeg? Har bgynt med smaksprøver på grøt.
Puppen og lillemor Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 hvis han er 4 måneder ville jeg begynt å gi grøt eller eventuelt velling.. i hvert fall siden du allerede har begynt med smaksprøver. Min helsesøster sa at hvis man fullammer til 4 måneder så er det bedre å begynne med grøt enn MME i tillegg hvis de trenger mer mat..
Pumba78 Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Min på tre måneder har ikke lagt på seg et gram på nesten 4 uker. Fikk beskjed om å se an situasjonen men jeg har jo tydeligvis ikke nok . Ga litt mme ved leggetid og hun gulpet i seg hele flasken på 100ml. Så lenge det er bare kvelden hun trenger tillegg så gjør j heller det enn at hun skal sulte...
enits40 Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Jeg gir også litt tillegg av mme på kvelden - en flaske på ca. 100 ml. Etter at vi begynte med det, har han lagt på seg jevnt og trutt, og jeg har en bekymring mindre ;-). Det har heller ikke hemmet min melkeproduksjon, for nå tror jeg egentlig ikke at han trenger tillegget lenger (men jeg gir ham det i alle fall, for sikkerhets skyld). Min er 11 uker og har lagt på seg 200 g i uka siden vi begynt med tillegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå