sola26 Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Tok en test i kveld.Syns jeg så to streker.men,den som gikk nedover var veldig svak,svak farge.men,fargen må vell være sterk om det er positivt? Har hatt menssmerter i dag,mest i ryggen.Så det kan jo være mens som kommer.Er det derfor det er svak positivt?kan mensen gi et pluss tegn?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Strek er ein strek og kommer av hcg i urinen.
Majka81 Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Det er bare gravidhormonet som kan gi strek!!! Når det i det hele tatt viser en liten strek, uansett hvor tynn den er så er testen positiv.
sola26 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2011 Forrige mnd da jeg tok en test,hadde jeg også en strek.Men,den var tynnere som et hårstrå.nå er den breiere og lysere.Var ikke gravid forrige gang.mensen kom dagen etter:-)
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Det MÅ være farge på streken skal den være positiv. Er det farge er det hcg i urin. Du kan ha vært kjemisk gravid. altså at egget ikke festet seg. så tidlig SA at du ikke hadde merket det om du ikke hadde testet. Hvordan test bruker du. har lest om de som får sytradtynne streker på CB sine tester som ikke er gravide. men tror ikke det er farge på streken da. Lykke til. håper du er gravid
sola26 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2011 På siden er den blå liksom.Det er en tynn blå strek.Og resten er veldig veldig svak,mer grå kanskje
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 Er det blåfarge der ville jeg trudd den var positiv.. Tok du testen nå i kveld? Urin er mer konsentrert på morgenurin. så ta en ny test i morgen. spennende
sola26 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2011 Tok testen rundt kl 17 00 i kveld:-) skulle ikke forundre meg at tanta kommer i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå