Lessismore Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Det hele startet på onsdag 19.01. Vi måtte på overtidskontroll på sykehuset, og der oppdaget de rier. Vi tenkte ikke noe mer over det, og reiste hjem. Natt til torsdag tok det seg opp, og vi reiste på sykehuset igjen. Åpning da var 1-2 cm, så vi ble sendt hjem igjen. Dagen etter var riene så ille at vi dro innover igjen, og nå var det 6 cm, og i full gang! Jeg hoppet i badekaret, lå der i 4 timer, og da det ble sjekket åpning, var den ikke mer enn 7 cm. Det bar opp av badekaret, og jeg ble satt på drypp. Etter 6 timer var det ikke mer enn 8 cm, og det ble besluttet at jeg skulle ta keisersnitt. Jeg angret litt da på at jeg hadde hoppet glatt over det avsnittet i fødselsboka... Lille Ida kom til verden som en keiserinne lørdag 22.01, etter to og et halvt døgn med rier. Hun er selvfølgelig helt skjønn, og vi er overlykkelige! Lykke til alle dere som fortsatt venter!
3gutter_og_1jente Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 gratulerer med lille Ida. Kjempe fint navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå