Gå til innhold

Sikring av skuffer og skap. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!

Lurer på om noen kan tipse meg om en nettsiden hvor jeg får tak en spesiel type sikring for skuffer og skap. Det er noe man fester på innsiden sånn at de små ikke skal klemme fingrene. Vi har en del skuffer og skap som det ikke gjør noe at lilletuppa undersøker, men er liiiiivredd for at fingrene skal havne i klem. Håper dere skjønner hva jeg mener og at noen kan hjelpe meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hvorfor så redd for det?

Her har vi sikkring (de vanlige man dytter ned) på alle skuffer på kjøkkenet. Snuppe elsket å rote i dem, så vi var nødt. Hun har lært seg at det er "farlig" og "aua" hvis fingrene kommer nedi. Hun er snart to år, og det har skjedd èn gang at hun har klemt seg, da på en skuff UTEN barnesikkring.

Synes man skal la barna få teste litt, under oppsyn. Uansett hva det gjelder. Det å sy puter under armene på dem skader de mer enn det gjør godt.

Men for all del, er du så redd for det, så må du jo gjøre det du synes er best :)

Skrevet

Hvor får man kjøpt de vanlige sikringene til skuffer og skap? Jeg begynner å bli lei av at så fort jeg snur meg så ligger alt innholdet utover gulvet..

Tar meg ganske lang tid å dra rundt for jeg må bytte buss og det er lange avstander, så hater å dra bomturer...

Noen som vet hvor de selger sånt? :)

Skrevet

Vi har aldri tatt oss bryet med å sikre verken skuffer eller skap, og han oppdaget jo tidlig at disse var veldig spennende :) Men det har gått veldig bra. Har vel kommet et par små fingre i klem et par ganger, men ikke noe alvorlig. Og de lærer veldig fort å passe fingrene :) Så nå smeller skuffer og dører igjen uten at fingre komemr i klem. Er 18 mnd og ganske vill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...