Gå til innhold

OMG!! Strek!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svak som bare det, og det tok tid før den kom, men det er en strek der!! Hjelpes.. Nå klikker det for meg her..hehe.. er 4 dager over IKM så det må jo stemme da..

Eller hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj! Dette høres lovende ut Goomba! Virkelig spennende! :D

Hvilken test brukte du da?

Selv har jeg opplevd dette både når jeg har vært gravid og ikke. Så er ikke lett å si desverre.. sist jeg var gravid så testa jeg med billigstrimmel en 4 dager over IKM og fikk en svaaaaaak nesten fargeløs strek. men det var en strek! Og i dagene som fulgte så ble den bare sterkere og sterkere på de neste testene ;)

Men har også opplevd å få skyggestreker, ganske tydelige også, uten å ha vært gravid.. så har blitt lurt opptil flere ganger.. så skyggestreker må man ta med en klype salt desverre ;S

Uansett, krysser fingrene for at streken din bare blir sterkere og sterkere nå! ;)

Hold meg oppdatert neste gang du tester da! =)

Skrevet

En skyggestrek er fargeløs. må være farge på streken skal den være positiv.. og tester er ikke gyldig etter 5 eller 10 minutter. kommer litt ann på type test.

ikke alle som produsere hcg like kjapt heller. håper du er en av dem. var det morgenurin du brukte? den er vell best å bruke.

Ta en ny test i morgentidlig. så håper jeg du får en sterkere strek. lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...