Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Det trodde jeg virkelig ikke at jeg noen gang skulle få skrive her inne, etter alle nedturer de siste årene.) Riksen sa at blodprøven var fabelaktig. Nå blir det spennende framover, vi fikk satt inn to egg... :-D

Ønsker alle lykke til. Satser på at dette er smittsomt! :-D

Stor klem fra sjokkerte lille meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du like lykkelig som meg! Vi fikk satt inn to egg på Tin, så nå er vi spent på om et eller to egg har klart seg. Krysser fingrene for at de klamrer seg fast videre og at alt går bra. Jeg skal gå på Crinone og Progynova til uke 10. Hva med deg?

Og, gratulerer så mye!!!

Skrevet

Gratulerer såååå masse!!!! Helt fantastiske nyheter!

Nå får du glede deg over spiren(e). Og så blir det spennende hvor mange det er der inne.

Gratulerer igjen.

Skrevet

Grattis grattis grattis!!! :-D

Jeg snakket akkurat med riksen, og de sa at det ikke var nødvendig å fortsette med Crinone nå (ferskforsøk). Men ved fryseforsøk er det visst det sa de, for da må kroppen ha støtte en stund. Satser på at det stemmer, jeg tar min siste Crinone i kveld.

Skrevet

Gratulerer så mye:) Jeg er endelig ferdig med crionenen jeg også, deilig. Lykke til fremmover, blir spennnende å følge med hvarandre i mnd som kommer:) Rekner med du kommer inn på 1. trimester du også:)

Skrevet

Gartulerer såååå masse:-)

Ønsker deg lykke til med graviditeten:-)

Klem

Skrevet

Tusen takk alle sammen. :-D

Det har ikke gått helt opp for meg ennå, men det kommer vel etter hvert :-) Lykkelig er jeg i alle fall!

Klem

Skrevet

Ville bare gratulere dere... !! Så utrolig artig å høre... Alle positive resultater øker statestikken og sjansen for alle andre;)

Mange positive resultater i januar... Håper det fortsetter.. Kos dere meg spiren og tiden framover alle som har lyktes.. Og lykke til til dere andre som ennå venter...;)

Skrevet

Gratulerer så masse :):)

Lykke til videre med svangerskapet. Håper på å komme etter om ikke så lenge :)

Skrevet

Gratulerer!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...