Gå til innhold

Hvem kan si de også er tullete i hodet??

Anbefalte innlegg

Jeg har merket en ting etter jeg ble gravid, og det er at jeg virkelig har blitt svimete:p he he :)

kanskje svangerskapet fremhever de "gode" egenskapene vi ikke trodde vi hadde:p

Jeg skulle avtale time hos jordmor, og hun spurte om nr mitt og jeg begynte med det første sifferet og vips så var nummeret ute av verdenen.. Hva var nummeret mitt igjen da?

Jeg tror jeg må ringe deg opp når jeg har funnet det ut?

Nei, vent 9* * ** Neii.. Hmm

hun hadde tålmodighet hun jordmor, og jeg ble litt paff når hun leste opp nummeret mitt siden hun da plutselig hadde nummervisning på sin telefon:p Ha ha! :P

Fortsetter under...

surrehue?

jo der har du meg til tider!!

vanligvis kan eg ha den superhukommelsen!! men nå?? borte borte borte!!!

men leste et sted at d er ikke bare i ammetåka etter fødsel man blir surrete!!

hukommelsen begynner å svikte allerede i svangerskapet;O)

jaja, d kommer seg nok etterhvert!!

hehehe

Er vel dette de egentlig kaller ammetåke, men jeg har funnet ut at den tåken begynner lenge før ammingen!! Den blir bare hakke verre da hehehehe :)

Jeg var på kontroll i dag. Glemte å få ny time, selv om det var det siste legen sa før jeg gikk... Må sette alle gjøremål med alarm på mobilen jeg, ellers er de vekk :)

Annonse

Hehe jeg glemte også ut tlf nummeret mitt engang, Og jeg vet ikke hvor mnage ganger jeg har gått ut på kjøkkenet, eller badet osv for å hente noe men så glemt ut hva det var jeg skulle hente. Sliter også med å konsentrere meg når jeg kjører bil eller leser enkelte ganger off.

Jepp er helt svimete noen ganger.

Har klart å bytte om matboksene til de to jentene mine et par ganger, så den ene ble veldig fornøyd men ikke den andre så veldig mye :-)

Når jeg skulle til Oslo på kurs forrige uke, fra vestlandet, klarte jeg å glemme telefonen min hjemme. Fikk nesten abstinenser.

Men jeg går stort sett rundt og er trøtt som en sokk hele tiden så det må jo gå ut over noe.

He he, så godt å vite at det ikke bare er meg :)

Trøtthet ja, det er noe som var hos meg skikkelig i andre måned, og nå har det kommet for fullt igjen.. Jeg er skikkelig trøtt hele tiden, og klarer ikke å yte mitt beste på jobben pga det.. Så håper jeg snart våkner :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...