Lovemelikeyoudo Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 i nettbutikken/blomsterbutikken. Følte de som ligger der var litt "ikke meg", Hva med hvite tulipaner?
Odine! Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Man kan sende andre blomster også. Fint med litt variasjon (selv om de som får dem neppe bryr seg om det er variert eller ikke) Hvite tulipaner synes jeg høres fint ut.
Gjest amandine Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Sist jeg var i begravelse hadde vi med markblomster vi hadde plukket selv. Litt vanskelig nå, jeg ser den, men det var i fjor sommer. Vi plukket blomster vi visste olde likte og la ved båren. Jeg har også lagt ned en stor bukett ranunkler en gang, og tulipaner. For meg er det fint når det passer til den som er død.
Ugl@ Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Synes blomster man selv har valgt er mye mer personlig. Gjerne hvis det er noen man kjenner godt. Valgte selv min bestemors favorittblomster som er ferskenfargede roser til kransen fra oss barnebarna.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 man kan velge hva man vil selv. det er jo finest og mest personlig også bare man ikke går for potteplante
Gjest Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Veldig mange mener det skal være hvitt hvitt og atter hvitt. Og det blir kjedelig for dem som får dem. Variasjon må til. Blomstene blir satt pris på uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå