ljuba Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Alexandra? Alexander har sterk tradisjon i familien. Synes det hadde vært koselig å bruke navnet på minstejenta. Hva synes dere? Evt andre forslag? Famililen vår er internasjonal, så ønsker ikke et spesielt norsk navn.
namedrop85 Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Så fine navn barna dine har Nikolai og Julia er to veldig pene og ganske myke navn. Alexandra blir hardt og kronglete med sine fire stavelser i forhold synes jeg.. Navn jeg synes passer til Nikolai og Julia: Eline Maria Linnea (topp10-navn) Amalie Nathalie Leah Hannah Miriam Nora (topp10-navn Maja
Gjest Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Synes Alexandra er fint sammen med Nikolai og Julia, særlig med tanke på at det er et navn (Alexander) med sterk tradisjon i familien Liker godt at navn går igjen i familien jeg, så jeg ville absolutt gått for Alexandra om jeg var i dine sko
sommertiara Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Liker ikke Alexandra så godt selv, men det passer til Nikolai og Julia og det er jo hyggelig å ivareta tradisjonen:)
♥ Herligheten ♥ Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Synes Alexandra passet kjempebra! Andre :: Madeleine Emelie Felicia Evelina Johanna
Lene J Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Synes Sandra passer til søskenenes navn, blir jo litt oppkalling alikevel:) Rebecca Anna Erika Olivia Amanda Miranda Cecilia Nora Matilda Wilma ..her ble det mange med a-ending..
ljuba Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2011 Takk for gode innspill og tilbakemeldinger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå