Gå til innhold

Skal, skal ikke...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å dra på 3D UL, men syns det er fryktelig dyrt..

Noen som har erfaring med 3D UL?? Anbefales det, og er det værdt pengene?? Hvor mye får man se av babyen osv?? Kan de se andre avvik enn det de ser etter på ordinær UL??

Veldig lyst til å få en liten smygtitt på den lille i magen og bli 100% sikker på at det faktisk er ei lita jente inni der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :)

Jeg var på 3D UL i uke 27 eller noe sånn :) Og det var kjempe gøy!

Fikk se lille jenten min veldig tydelig... hun smilte til og (sikkert mageknip :P)

Men det var ihvertfall ikke tvil om det var jente lenger! ;)

Absolutt og anbefale. Jeg betalte 900 på Majorstua klinikken i Bergen. 1200 kr dersom du skal ha medisinsk undersøkelse.

De kan finne mye ut på 3D UL... :)

Skrevet

Hvor bor du da? Jeg har nemlig hørt rykter om at du kan få det for kr 500 på grønland i oslo... Vi har tenkt å gå dit :)

Skrevet

3D ul for 500 kr? Det var billig.. Trodde det var 500 kr for vanlig ul der jeg..

Skrevet

Jeg var på 3D ultralyd nå på mandag, altså i min 26. uke:)

Og det er virkelig til å anbefale!!!!

Jeg var på majorstuaklinikken i Oslo, hadde med meg både samboer'n og noen kommende besteforeldre:) Og det ble en utrolig opplevelse for alle!

Det er jo 1200 kr., men det er verdt det!

Dama som undersøkte bebisen i magen min, brukte god tid (60 min.) og forklarte nøye:)

Jeg var til og med oppe å strekte på meg litt, for at gutten skulle skifte posisjoner osv. underveis:) Så vi fikk fine bilder:)

Til å anbefale ihvertfall:) Vil bare gå dit igjen å se flere ganger jeg:)

Skrevet

Jeg bor i Trondheim og her koster det 1700 kr for 3D UL på medicus senteret... Syns det er fryktelig dyrt, men helt sikkert værdt alle pengene når man får se babyen sin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...