lillemeg:) Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Fikk meg en gledelig overaskelse da jeg var hos fastlegen min i går. Er 11 uker og måtte oppsøke legen pga sterke magesmerter det siste døgnet (viste seg å være helt ufarlig.) I den forbindelse fortalte jeg han at jeg hadde bestilt en privat ul til uke 12 og han kunne gledelig meddele at denne gyn. har fått seg 3D ul :) syns det var såå gøy:) Jeg kunne få velge om jeg også ville ha den ord. ul her i uke 18 i steden for sykehuset, samt at han syns jeg burde ta en ekstra igjen ved 24 uker for da ble det så flotte bilder!!!!! Har jeg verdens beste faslege eller hva??? Gleder meg (I tilleg til det så koster det ikke mer enn 100 kr!?!)
<3 snart mamma <3 Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Jøss, d hørtes jo helt fantastisk ut Hvem by er dette? og envt hvor?? jeg var på tidlig ul i går og ble overasket over at jeg slapp å betale, trodde alt utenom vanlig ul kostet endel, men neida, men merkelig at d kan være såå stor forskjell fra sted til sted, by til by??!! Lykketil
lillemeg:) Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2011 Tusen takk...Dette er i Arendal hos Dr Kloster jensen :=) i dag er det en uke til jeg skal, må si jeg gleder meg..... Ser her inne på forumet at mange betaler mellom 800-1000 kr så vi er ganske heldige da syns jeg...
*Miss Flua* Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Oi visste ikke at han har 3D! Også så billig! Jeg skal dit neste uke på tidlig ul jeg også, da er jeg 9+1. Og da vet jeg jo at jeg kan få 3D der senere også Hadde i utgangspunktet ikke tenkt det, men 100kr er jo ingenting!
lillemeg:) Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2011 Er du også fra Arendal Msflua? :=) Jeg viste heller ikke at han hadde fått 3D før jeg bestilte, er jo knall gøy...
*Miss Flua* Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Jeg bor ikke så langt unna Bodde i Arendal for et par år siden, og har derfor vært hos Kloster Jensen før, derfor velger jeg å dra til han nå også. Jeg syns han er så flink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå