Canari Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Særlig natt og ettermiddag, og litt oppkast,s amt snørrete og hoste. Hva kan dette være? Redd for å gi for mye Paracet også, får to ganger i døgnet, når feberen er over 39,5, ellers har han vondt og vil ikke spise.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Har du vært hos legen å sjekket om han har halsbetennelse? Det gir ofte feber også.,.
Nat27 Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Jeg er ingen lege, så derfor hadde jeg ringt fastlege/legevakt og fått en audiens der. Syns de små (spes. under 2 år), skal sjekkes av lege dersom de har feber mer enn maks 2 døgn. Er kanskje litt hysterisk jeg da, men om de trenger antibiotika o.l., har det ingen hensikt å drøye det.
*Lissi* Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Hadde kontaktet lege. Er veldet som er annbefalt om barn har feber mer enn 3 dager. Jeg har veeeeldig lav terskel når det gjelder små barn. Klok av skade...
Canari Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2011 Jeg snakket med helsestasjonen i går, og de sa at "ja, det er jo så mye som går", så da tenkte jeg at jaja, det får bare gå sin gang. Men bør kanksje ringe lege i dag, da, for sikkerhets skyld. Takk for svar.
Nynte Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Ta kontakt med lege, det hadde jeg gjort. Det at han hoster og har feber kan i verste fall være lungebetennelse. Min har oppkast og diare og har begynt å hoste endel nå. Fortsetter det noen dager til, så tar jeg en tur til legen!
Canari Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2011 Mini sov mye i dag, så jeg trodde at nå sover han det av seg, men nei - enda høyere feber, så vi dro på legevakten. Ørebetennelse og antibiotika, stakker liten. Ikke typiske tegn på ørebetennelse, men det er visst sånn når de er så små. Ørebetennelsen kom antakelig av virusinfeksjon (nese/hals). Håper behandling gir rask bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå