Gå til innhold

Testet i dag på rugedag 9 og..hjelp meg litt:-)

Anbefalte innlegg

Hei.

Er de noen mulighet for at eggløsningssrpøyta kan være med enda og gi et pos svar eller hva tror dere??

Kan jeg være gravid??

Klarte ikke vente lenger, er jo helt på tuppa om dagen og har masse symptomer på at jeg kan være det, men redd det ikke stemmer.

:-)

Fortsetter under...

Jeg tror du er gravid :)

Eggløsningssprøyta kan sitte i kroppen inntil 10 dager. Og det er jo 11 (?) dager siden du satte den. Så den burde ikke kunne gi noe utslag på testen nå. Så jeg tror dette har gått veien for deg :)

Sier et lite forsiktig gratulere :)

Stemmer det som står over her ja, sprøyta sitter i maks 10 dager! Jeg testet svakt positivt på rd 9, idag er jeg 10 uker på vei :-D

Så tror du kan tenke gode tanker ja, men hold av den største jubelen noen dager og test på ny da, bare sånn for sikkerhetsskyld ;)

Takk for svar alle sammen, da håper jeg at dette stemmer:-)

Vært og smugtitta på babyklær i dag, men tør liksom ikke ta gleden helt ut enda,men jeg er jo kvalm,ømme pupper,stikk i magen, vondt i korsryggen,trøtt,kald/varm og veldig mensmurringer:-)

Ha en fin kveld.

Klem

Annonse

Ja det ser sånn ut nå:-) er såå gla for det testen viste i dag!

Nå er det bare noe stikking og litt ømmhet som bekymrer meg på venstre side, men blir jo gal av og lese alt og da. Redd det var ytenfor livmora, men som det står mange steder kan det bare være vanlig symptom på at livmora strekker seg.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...