Gå til innhold

Jeg får en sønn :D

Anbefalte innlegg

Jeg var jo som skrevet tidligere på UL i går, og der viste det seg at det skulle bli en aktiv og vilter gutt:)

Han sprellet og hikket om ett så er ikke lenge igjen nå før jeg kan kjenne masse fra han tror jeg :)

Idag er jeg 17+5, og ny termin er 4 juli (amerika's nasjonaldag :) ) .

Jeg synes tanken på en sønn virkelig er fantastisk, og det spiller virkelig ingen rolle om det hadde vært jente eller gutt, for det er min vakre baby som er inni min mage :)

Så nå driver jeg å lager frokost også skal jeg ordne meg litt;

jeg skal nemlig dra å kjøpe babyklær og sånn til min sønn :)

Jeg er så lykkelig og så glad for at alt var superbra med gutten vår! Så nå får dere alle kose dere og nyte svangerskapet :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142833681-jeg-f%C3%A5r-en-s%C3%B8nn-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såååå mye med gutt!! Som du sier det spiller ingen rolle hva slags kjønn det er, det viktigste er at babyen er frisk og rask og utvikler seg som de skal, når man så får vite kjønnet er det bare en kjempebonus og en knytter seg enda mer til den lille i magen :)

Klem fra en som også har en liten guttebaby i magen :D

Gratulerer så mye!

Jeg ble så glad av å lese innlegget ditt, så mye glede!! :o))

Jeg venter også en sønn, det blir min 3. Da jeg skulle ha nr 1 sa en eldre dame til meg: "Du er heldig som har blitt velsignet med en sønn! En sønn vil alltid elske sin mor"

Ikke vet jeg om det stemmer, men det var en fin ting å si uansett!

Kos deg med svangerskapet!

Gratulerer Lightfire!

Jeg venter også en sönn!

Så rart å skrive liksom...når jeg bare har en jente fra för.

Nå kommer jeg til å ha både en datter OG en sönn! Så herlig! :)

Ble veldig gla for å få vite at det blir en gutt.

Söte söte lille :)

Jeg fikk også ny termin. Ble satt tilbake 6 dager, så ny termin er 6 juli.

Så koselig å lese:O)

Ja, jeg synes det er helt utrolig:)

Rart å endelig kunne si sønnen vår:)

Jeg har jo handlet en del klær og tepper osv i dag, for 1700,-, og der fikk jeg over 20 plagg til han lille:)

er storfornøyd med det:O)

Så da fikk jeg endelig ryddet ut av klesskapet til baby'n , vaskt det og ordnet litt innpå barnerommet :) Skal kjøpe seng til helgen:O)

ha en flott dag alle sammen=O)

Annonse

Gratulerer så mye med en gutt inne i magen. Det tror jeg at jeg har også. Jeg har foreløpig termin 2 dager etter deg (mitt første barn), men skal på ordinær UL 17.feb, og da regner jeg med at kanskje terminen blir justert noe... og forhåpentligvis kan de bekrefte at det ER en liten gutt der inne.

Gratulerer med et friskt guttebarn i magen:)

Koselig å høre:)

Jeg skal ikke på UL før på mandag, og vet ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå frem til da... Tiden går sååååå seint! Gleder meg så utrolig mye til å få se vårt lille nurk i magen:) Vi har ei datter fra før, men det spiller ingen rolle hva det blir denne gangen:)

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...