minni09 Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Hei. Datteren min på 2 har fått kviselignende prikker på armene, som ved første øyekast kan se ut som vannkopper. Men det er det ikke. Det blir aldri blemmer som ved vannkopper. Røde og klør. Jeg tror hun er allergisk mot noen. Forrige gang var det nesten hele kroppen, nå kun armer og litt på bena. Noen som har ide?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Hei. Jeg kan ikke si hva det er ol.men det kan høres ut som elveblest. (Elveblest er en allergisk reaksjon) Jenta mi har også hatt det innimellom. Hun har fått det på hånda. Det gikk vekk etter ca 5-10min,noen ganger litt lenger. Vi vet enda ikke hva hun reagerer på. Har hele tiden i tillegg små prikker(eksem) r undt munnen. Slik hadde jeg også mye av som liten. (Og det er ikke tutten eller spyttet som gjør det) Men det var en del ting jeg ikke tålte. Det er ikke lett og si hva de reagerer på.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 heia. Takk for svar, men tror ikke det er elveblest. Glemte å skrive at det tar noen dager før det tørker, og det tar ca 2 uker til de er helt borte.... (har en mistanke om vaskepulver/skyllemiddel med parfyme etter besøk hos bestemor..). Bruker kun blenda og neutral hjemme. flere som har opplevd det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå