Beibifot er blitt Storebror Skrevet 26. januar 2011 #1 Del Skrevet 26. januar 2011 Satt i bilen på vei til jobb, hørte på radioen som alle andre dager. Der spilte di den nyeste låta til Alexander With "pictures"..... å der satte hormonene igang.... (dette e flaut) jeg ble lei meg å beynnte å grine!!!! Av ingenting....*sukk* Hadde ikke disse tåre hormon greiene sist. JaJa..... Andre med "teite" hormonhistorier? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142833553-teit-hormonhistorie-fra-i-morges-flau-p/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 26. januar 2011 #2 Del Skrevet 26. januar 2011 Ikke like lett med disse hormonene alltid Jeg er alltid blid, glad og positiv og merker veldig godt når hormonene mine kicker inn ) Sist jeg var gravid skulle jeg lage vafler. I steden for å bruke 5 spiseskjeer med sukker så brukte jeg 5 DL Stod i tlf mens jeg leste oppskriften og holdt på, så fulgte ikke så godt med, hehe... Da jeg fant det ut var det for sent å gjøre noe med det... Jeg ble SÅÅÅ lei meg, tårene trillet og jeg var kjempetrist fordi jeg hadde ødelagt hele røra. Samboeren min prøvde å trøste meg så godt han kunne og le det vekk, men det hjalp ikke... Var rett og slett utrøstelig den neste timen Skulle i bursdag en dag, da var jeg 8 mnd på vei. Magen var ganske stor, og det var ikke like lett å finne klær man syns man så allright ut i... Jeg gikk opp for å lete i skapet. Etter 20 min hadde jeg fortsatt ikke kommet ned i stua igjen og samboeren min begynte å lure.. Han gikk opp for å sjekke, og da han kom inn på soverommet fant han meg sittende i midten i en stor haug av klær...gråtende fordi jeg ikke fant noe å ha på meg Hadde jo egentlig en hel del jeg kunne ha på meg, men hormonene fant ingenting, hehe... Godt det går over!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142833553-teit-hormonhistorie-fra-i-morges-flau-p/#findComment-142835162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå