Jenta med gullklump i magen Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Våkna no nettopp med en voldsom halsbrann, tusla inn på kjøkkenet for å drikke et glass melk. Noe som faktisk er det eneste som hjelper for min halsbrann. "TRODDE JEG" Fant ut at samboern har drukke opp all melken og får nesten angst!!..leste på nettet og finner et kjerringråd. "Ta en skje tyttebærsyltetøy". Hadde tilfeldigvis det i kjøleskapet, tok en skje og vips så forsvant halbrannen. "inntill videre". Får se nå når jeg går å legger meg igjen. Men til nå er halsbrannen borte. Tenkte jeg måtte bare dele den med dere om det er flere her inne som sliter med det samme:) Natta klem til alle:)
mamman til lykke Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 gaviscon tyggetabeletter som fåes kjøpt på apoteket var det eneste som hjalp meg mot halsbrannen. tabelettene er store å skummer ekkelt når du tygger, men det funker, så prøv det:) drikker du te eller kaffe så bør du kansje kutte ned på det og:) Lykke til med halsbrannen:)
Pingo80 Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Det var et overraskende tips! Skal prøve det i ettermiddag. Holdt på å dø av halsbrann i går kveld, tok et glass melk - og ble helt fin! Helt til jeg knasket i meg en neve pulverpadder Da var det på'an igjen, heh. Må vel passe litt på hva man putter i munnen.
Jenta med gullklump i magen Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2011 Melk bruker å funke for meg hver gang, men når jeg ikke har melk, så er tyttebærsyltetøy et godt alternativ for meg ivertfall:)
happybaby&mamma Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 jeg har også kjøpt gaviscon, men er det slik at det hjelper bare der og da, eller skal det liksom bli bedre etter litt? Vil bli kvitt den for alltid!! er helt forferdelig
Mave10 Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 hehe.. det går ikke ann å bli kvitt den for alltid, desverre. grunnen til at vi får så mye halsbrann er at det blir så trangt inni magen, og magesyren blir presset oppover. og det går jo ikke over før det som gjør det så trangt der, er ute det eneste vi kan gjøre er å lindre, mens det står på, med syrenøytraliserende div. derfor ekstra viktig å ligge med hodet høyt når man sover/prøver å sove. tyttebær var et spennende tips, og i tillegg noe av det beste jeg vet! skal prøves i kveld
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 Hei jenter Jeg har funnet ut at Love Hearts faktisk hjelper mot halsbrann ^Åsså smaker det godt og Det var jordmor som gav meg det rådet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå