Født 19.04.11 Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Sitter og klør meg i hodet og prøver å skrive ut et permisjons søknad skjema fra nav (foreldrepenger). Problemet er at det eneste skjema jeg finner som kan skrives ut ikke kan sendes inn til nav!?!. Det står med store bokstaver at dette kun er et skjema til eksempel - og kan ikke sendes inn:-/ Så hvor i all verden finnes det skjema som skal sendes inn?????? Noen som vet?
Stoltmamma:) Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Satt akkurat med det samme i stad! MEN hvis du ser litt næye på den siden, så står det at du må trykke deg videre.. du må skrive inn postnr osv og klikke deg videre - da får du opp ett brev med riktig adresse. https://www.nav.no/Om+NAV/Skjemaer/Privatpersoner/vedleggsveileder?key=233580&languagecode=53 Nederst på siden ser du det står - Neste steg. Litt tungvint det der men da slipper du å finne frem hvilket NAV kontor som skal ha det senere Lykke til
aprilprinsesse2011 Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 husk at mor og far må søke hver for seg på hvert sitt skjema, så skriv ut to eksemplarer samtidig fikk eg beskjed om med NAV ihvertfall har ikke rota meg til å sende inn enda, men er begynt å fylle ut skjemaet ihvertfall
Født 19.04.11 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2011 Aha!!:-) Tusen takk for opplysningen:-) Jeg leste visst ikke nøye nok første gangen..
Stoltmamma:) Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Hvis far skal ha sin permisjon etter mor så trenger dere ikke sende inn samtidig. Far må sende sine papirer mens mors permisjon fortsatt pågår. Hvis far vil utsette sin permsijon (må gjøres før barnet er fylt 3 år) så må far sende inn skjema for utsettelse. Dere kan ikke begge få utbetalt permisjonspengene samtidig uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå