vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Kan det ha utløst hysteri anfall? Låste seg helt når han skulle på stellebordet. Hatt flere slike anfall i det siste, trodde at han hadde seriøse smerter, kan hende at de første gangene at han hadde vondt, men på stellebord-hendelsen, vet jeg at han ikke hadde vondt. Fikk rett og slett ikke kontakt med han. Var sikkert den 50. diarebleien da. Kan det hende fordi han har kjempevondt i rompa? Huff, syntes det var så skremmende og vondt som forelder å se på, følte meg så maktesløs..
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Hvor gammel er han da? Kan det tenkes at han bare er sint å lei av å havne på stellebordet hele tiden da? Vondt i magen? Sår/øm endetarmsåpning? Svir det når du vasker, kanskje (hva bruker du til å vaske hem med?) Kan være mange grunner, men tror iallefall ikke det har med mange besøk hos lege, sykehus etc å gjøre... Stakkars liten. Håper han får i seg nok væske og at han blir bra igjen fort. Er ikke nok kjekt når de er dårlige og man selv som mamma ikke kan gjøre så mye annet enn å trøste.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2011 Off, ser nå at jeg ikke har fylt ut all informasjonen her.. Han er endelig feberfri nå, ikke spist noe særlig heller denne uken, men drukket oseaner. Var ganske høy feber også, over 40, engang oppi 40,8. Har jo blitt knepet, stukket og lyst inn i forskjellige kroppsåpninger. Ny person hver gang. Så i rompa på han, så litt sår ut ja, prøvde å skylle i vasken, men var ikke sjans. Låste seg med det samme jeg bar han i retning stellerommet. Kanskje det kan være at han kvir seg sånn for vasking? Kjenner jo omtrent ikke gutten igjen..
AngryBird Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Snuppa mi fikk litt noia for rumpa si etter en natt på sykehuset pga feberkramper. De målte og målte og målte med et kjempetermometer så når jeg skulle måle hjemme fikk ho totalfnatt! Tok noen dager før vi fikk røre stumpen uten ville protester...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2011 Har målt tempen i rompa en del ganger for dagen kan du si.. Pluss paracet stikkpiller. Og diare bleier.. Kanskje ikke så rart han reagerte. Blir vel en stund til han stoler på meg igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå