titti80 Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Det skal være fem min fra første ri starter til neste før en kontakter føden. Men over hvor lang tid???
2tettebabyer Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 det blir veldig individuelt, men det er aldri farlig å kontakte føden, de vil høre hva du sier og gjøre en vurdering. mine rier kom med 4 min mellomrom hele lørdagen, men intensiteten øket ikke noe særlig så de var bare modningsrier... vanskeliog å vite som førstegangs... var inne med bare en cm åpning på morgenen, ble sendt hjem, hadde rier heele dagen med 4 min mellom, og på kvelden kl 11 hadde jeg 3,5 cm og fikk komme inn på sykehuset.... dette er så veldig individuelt, men er du i tvil så ikke nøl med å ring .-)
titti80 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2011 Er tredje gangs fødende og sitter med mange tak nå. Er inne på rieteller.no Satser på fødsel i natt. Har fire cm åpning.
2tettebabyer Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 hehe, men da så... da kjenner du vel kroppen din når det er på tide med en telefon eller en tur på føden.... lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå