Baby Bliss Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Hjelp! Gutten min skal døpes om en måned og jeg finner ikke ut hvor jeg kan leie eller kjøpe dåpskjoler. Vil helst leie... Noen som vet...?
benelen Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Aner ikke hvor det er mulig å leie, men på Lagunen er det en barnebutikk som selger dåpskjoler og luer. Husker ikke hva den heter, men ligger ved Lilla Gorilla og Reflex. Tror ikke de blir så mye dyrere enn å kjøpe, da må kjolen renses osv etterpå. Det går sikkert ann å søke på finn også. Lykke til!
Tuulid Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Kan jo ta en titt på nettet også, jeg søkte på google og fant denne: http://daapskjole.no/ Der hadde de mye fint Vet ikke om de har utleie da..
sissam Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 På Tommeliten på Lagunen har de.Vet ikke om du kan leie.
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Jeg kjøpte dåpskjole på balenz i gågata for noen år siden. Mener den kostet 6-800 kr da.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 mortil3.no selger nydelige kjoler :-) Var kjempe fornøyd og de koster ikke skjorta heller...
Baby Bliss Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2011 Tusen takk, folkens! Skal ta meg en runde en av dagene og sjekke butikker. Har funnet endel på nettet også nå ja! Et nettsted som heter abelone.no hadde også masse fint til en ikke så altfor dyr penge... om det er flere som lurer på det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå